Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jakie kolory ubrań pasują do typu urody wiosna?
Jakie kolory ubrań pasują do typu urody wiosna?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Zastanawiasz się jaki kolor dla Ciebie pasuje? Czasem podoba Ci się jakiś ciuch, ale wyglądasz w nim smutno, mimo że wcale nie ma ponurego koloru. Z kolei, gdy modny jest żółty i masz ochotę kupić sobie coś o tej barwie, uznajesz, że wyglądasz jak kanarek. Jesteś blondynką, ale widziałaś inne dziewczyny o tym kolorze włosów, którym dobrze było w kolorach dla ciebie nieodpowiednich. Skąd się to bierze? Po prostu nie wszystkie kolory pasują do każdego typu urody, a czasem wręcz nie do każdej osoby. Aby zaś nie tracić czas u na ubrania, które mogą Ci nie pasować zaprezentujemy cykl artykułów, które opisują typy urody i kolory im pasujące. Tutaj - WIOSNA!
1
Na początku musisz sprawdzić jaki rodzaj urody posiadasz. Do wiosny zaliczają się kobiety o raczej bladej cerze w odcieniach: porcelanowym, różowawym, jasnym beżowym. Jest to typ zimny, dlatego bez względu na odcień cery, jej kolor będzie w barwie chłodnej.
Podobnie jest z włosami. Wiosną może być blondynka - od bardzo jasnej do ciemnej, ale również pani o brązowych włosach. Mimo to warunkiem jest, że kolor włosów musi mieć zimny odcień.
Oczy wiosny mają barwy: niebieska, szara, zielona, miodowa.
Usta również są raczej jasne: czasem wręcz brzoskwiniowe lub różowe.
Jeżeli masz właśnie takie cechy, oznacza to, że jesteś wiosną i możesz przeczytać ten artykuł. Jeżeli nie - odsyłam do pozostałych porad.
2
Do wiosny pasuje bogata gama kolorystyczna, w tym czerń i biel, jednak musi uważać, gdyż może wyglądać w nich zbyt blado. Ponadto świetnie jej w szarym - bez względu na odcień, choć lepiej wyglądać będzie w tych jaśniejszych i cieplejszych wariantach.
Ponieważ jej uroda jest jasna, pasują jej jasne, pastelowe barwy. Będzie dobrze wyglądała w ecru, łososiowym, lila, różu. Jeżeli połączy róż z szarością, będzie wyglądała zjawiskowo.
Dobrze jej również w mocniejszych kolorach jak turkus, morski, granat (w ogóle odcienie niebieskiego, w szczególności jeżeli ma niebieskie oczy). Jeżeli jest blondynką, powinna polubić chabrowy, gdyż jest to jeden z najodpowiedniejszych dla niej kolorów.
Jak to wiośnie, pasują jej również odcienie zielonego. Właściwie wszystkie: od pastelowego, poprzez ciepły, na oliwce kończąc. Jedynie nad ciemną, butelkową zielenią powinna się zastanowić. Zwykle nie jest to jej kolor.
Z cieplejszych odcieni, twarzowym kolorem jest dla niej czerwony. Może sobie pozwolić zarówno na mocniejszy odcień, jak i bardziej przytłumiony, czy koralowy.
Dobrze powinno być jej również w ciepłych odcieniach brązu, beżu, kolorze nude.
Powinna unikać czystego pomarańczu i świetlistego żółtego.
Ponadto nie powinna chodzić w ponurych zestawieniach, które sprawiają, że wygląda smutno. Jeżeli więc decydujemy się na szarość, nie łączmy jej z czarnym, tylko z jakimś żywszym czy jaśniejszym kolorem, jak różowy czy czerwony.
3
Tak prezentuje się kolorystyka ubioru dla pani wiosny. Pamiętaj, aby przede wszystkim starać się ożywić swój wygląd. Podkreślaj też oczy. Jeżeli chcesz zobaczyć makijaż dla wiosny, przeczytaj artykuł: Jaki makijaż pasuje do urody typu wiosna?
Jak się perfumować?
Jak dobrać dżinsy do figury?
Jak zrobić szorty?
Jak dobrać ubranie do figury? cz. 1
Wskazówki
  • Jeżeli nie pasuje do Ciebie jakiś kolor, ale bardzo go lubisz i chciałabyś mieć coś w tym odcieniu, postaw na dodatki. Kup korale, broszkę czy ozdobę do włosów. Możesz również zakupić torebkę lub buty.
Przeczytaj teraz: Modne fryzury 2008
 4/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kaś - 2013-05-20
No wlasnie... BZDURY! Wiosna i jesien to kolory ciepłe kolory a zima i lato - zimne...
ja - 2013-02-11
bzdury! chłodny odcień ma typ lato (wbrew skojarzeniom)
Masz mały biust i chciałabyś go powiększyć? Nie musisz od razu zaczynać zbierać pieniędzy na operację, wystarczy kilka...
Jak optycznie powiększyć biust?
Masz mały biust i chciałabyś go powiększyć? Nie musisz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub