Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jakie kolory ubrań pasują do typu urody jesień?
Jakie kolory ubrań pasują do typu urody jesień?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (14 ocen)
Oceń 
Zdarza się, że podoba Ci się jakieś ubranie, ale aż Cię razi, gdy patrzysz na siebie w lustrze. A przecież bluzka/sukienka jest ładna, dobrze skrojona i ma śliczny kolor. Widziałaś w niej inne kobiety - wyglądają rewelacyjnie! Z kolei, gdy modny jest czerwony i chcesz sobie kupić ciuch o tej barwie, uznajesz, że wyglądasz zbyt drapieżnie. Zastanawiasz się jaki kolor do Ciebie pasuje? Wszak nie wszystkie kolory pasują do każdego typu urody, a czasem wręcz nie do każdej kobiety. Zanim wybierzesz jakiś ciuch, musisz go przymierzyć i przejrzeć się w lustrze. Pamiętaj! Nie trać czasu na ubrania, które mogą Ci nie pasować! Specjalnie dl Ciebie prezentujemy cykl artykułów, w którym są opisane rodzaje urody i kolory im pasujące. Teraz - JESIEŃ!
1
Jesień to dość łatwy do zdiagnozowania typ urody.
Cerę ma od bladej - porcelanowej przez morelową, wszystkie odcienie beżu, po ciemną brązowawą lub oliwkową. Raczej w ciepłym odcieniu.
Włosy jesieni przyjmują odcienie rudego, kasztanu (zarówno ciemnego jak i jasnego), po brązy - od jasnych, poprzez średnie do ciemnych, niemalże czarnych.
Oczy jesieni mają raczej odcienie brązu: miodowe, piwne, brązowe, czarne, ale mogą być również zielone i szare.
Usta jesieni mają często koralową barwę i z resztą takie szminki bardzo pasują kobiecie o tego typu urodzie.
Jeżeli posiadasz wymienione cechy, znaczy to, że jesteś jesienią. Jeżeli masz wątpliwości jak się ubierać, albo po prostu chcesz wyszukać nowych inspiracji, zapraszamy do lektury!
Jeżeli nie jesteś jesienią, poszukaj innych typów urody. Na koncie "domatorka" dostępna jest cała seria artykułów na ten temat.
2
Jako że jesteś jesienią, pasują Ci wszystkie barwy jakie udostępnia ta pora. Mamy tu więc na myśli: złoto, brązy, odcienie czerwieni, pomarańczu i zieleni. Dobrze Ci będzie w każdym z tych kolorów oddzielnie, jak i w ich kombinacjach czy połączeniach.
Jest Ci dobrze praktycznie w każdym odcieniu brązu i pomarańczu. Pasuje Ci też złoty i odcienie żółtego.
Jeżeli chodzi o czerwony to generalnie też będzie Ci dobrze w większości odcieni. Jeżeli jesteś ruda, najlepiej będzie Ci w takich barwach, które wchodzą w pomarańcz np. koralowy, ceglany, jeżeli masz brązowe włosy dobrze Ci będzie w wyrazistej lub ciemnej czerwieni.
Zieleń generalnie też stoi po Twojej stronie. Będzie Ci dobrze zarówno w jej pastelowych odcieniach, jak i ciepłych oraz wesołych żywych zieleniach. Najlepiej jednak pasuje Ci zieleń butelkowa lub zgniła.
Oprócz barw jesieni, pasują Ci również inne kolory. Świetnie wyglądasz w granacie, który doskonale kontrastuje z Twoją urodą. Podobnie jest z turkusem. Jeżeli jesteś ruda, powinnaś również zainteresować się kolorem chabrowym.
Nie powinnaś połasić się na czerń i szarości (w szczególności srebra). Te barwy nie odpowiadają Twojemu typowi urody, mogą zrobić zgrzyt kolorystyczny i sprawić, że będziesz wyglądać ponuro.
Za to w białym już lepiej będziesz wyglądać. Jednak jeżeli poszukujesz jasnego koloru, lepiej postaw na kremowy, beżowy lub wanilię. Bardziej odpowiadają one Twojej karnacji.
3
To już wszystko na temat odpowiedniej kolorystyki dla kobiety jesieni. Pamiętaj, aby przede wszystkim starać się dobrać kolor do włosów i nie przesadzić z ciepłymi odcieniami. Podkreślaj też usta. Jeżeli chcesz zobaczyć makijaż dla jesieni odszukaj artykuł Jaki makijaż pasuje do urody typu jesień? Tam znajdziesz opis odcieni, których powinnaś używać.
Jakie kolory pasują do rudych włosów?
Jak dobrać kolor do typu urody?
Jak
Jak przerobić t-shirt?
Przeczytaj teraz: Jak nosić legginsy?
 4.8/5 (14 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz mały biust i chciałabyś go powiększyć? Nie musisz od razu zaczynać zbierać pieniędzy na operację, wystarczy kilka...
Jak optycznie powiększyć biust?
Masz mały biust i chciałabyś go powiększyć? Nie musisz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub