Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jakie kolory ubrań pasują do typu urody zima?
Jakie kolory ubrań pasują do typu urody zima?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (8 ocen)
Oceń 
Już sama nie wiesz jakie barwy pasują do Ciebie! Bywa, że podoba Ci się pewne upatrzone ubranie, ale wyglądasz w nim smutno, mimo że wcale nie ma ponurego koloru. Czasem kolorystyczne trendy mody w ogóle nie idą z Tobą w parze! Wyglądasz w nich nie tak jakbyś chciała! Zapomnij o traceniu czasu na ubrania, które nie są dla Ciebie stworzone! Tylko teraz przedstawiamy cykl artykułów, w których będą opisane typy urody i wymienione kolory, jakie pasują danej "porze roku". Teraz - ZIMA!
1
Jak właściwie wygląda kobieta zima? Jak sama nazwa wskazuje, jest to najzimniejszy z typów urody.
Cera zimy jest w chłodnym odcieniu. Może być zarówno blada - porcelanowa, śnieżna lub beżowa (bardziej kawa z mlekiem), jak i ciemniejsza - oliwkowa. Nie jest jednak nigdy różowawa ani morelowa, nie ma też odcieniu ciepłego beżu czy piasku. Nawet jeżeli jest opalona, to na brąz o zimnej tonacji.
Włosy zimy są zawsze ciemne. Zaliczają się do tego zarówno szatynki jak i brunetki o czarnych włosach lub o barwie bardzo ciemnego, zimnego brązu.
Oczy zimy mogą mieć praktycznie w każdym kolorze: niebieskie, szare, zielone, brązowe i czarne.
Usta również przyjmują rożną barwę, w zależności od karnacji. Mogą być one brzoskwiniowe, różowe, koralowe aż po ciemne.
2
Dzięki zimnej urodzie i ciemnym włosom, zimie pasuje chyba najszersza gama kolorystyczna. Dobrze jest jej w zimnych barwach jej pory, czyli bieli, szarościach, niebieskim i czerni. Mimo to powinna ona uważać, by nie wyglądać zbyt ponuro. Jeżeli jesteś zimą i chcesz dobrać szarość z czernią, dobrze to przemyśl. Wybierz wtedy jasny, ciepły odcień szarego, gdyż ciemny i zimy może sprawić, że będziesz wyglądała smutno i nijako.
Dobrze ci również w odcieniach zielonego, zarówno ciepłych jak i zimnych. Szczególnie pasuje do zimy butelkowa zieleń. Jedynie oliwka może być dość niekorzystna.
W czerwieniach, kontrastujących z zimną urodą, będzie wyglądała zjawiskowo. Również pasuje jej koral. Powinna jednak unikać ceglanego, gdyż może do niej nie pasować.
Dobrze też będzie wyglądać w klasycznym niebieskim. Inne odcienie tego koloru również są dla niej dobre, szczególnie jeżeli podkreślają oczy o tym samym kolorze. Jednie błękit nie jest zbyt dobrym pomysłem.
Jeżeli chodzi o brązy, to wygląda w nich nienagannie, ale nie jest to kolor, który jej idealnie pasuje.
Ponadto dobrze jej w wyrazistych kolorach jak mocny róż, pomarańcz, żółty, granat, ale również w pastelach jak łososiowy, lila etc.
Pasuje do niej również srebro i złoto. To pierwsze podkreśli chłodny charakter jej urody, a drugie może ją ociepli. Nie powinna jednak przesadzać ani z jednym, ani z drugim.
3
To ostatni z serii artykułów. Mamy nadzieję, że pomogliśmy zimom w ich stylizacji. Możemy jeszcze jedynie dodać, by starały się ocieplić swój wizerunek i nie wyglądać nigdy zbyt ponuro. Jeżeli chcesz zobaczyć makijaż dla zimy, poszukaj artykułu: Jaki makijaż pasuje do urody typu zima? Tam zobaczysz opisy odcieni, który powinnaś używać.
Jakie kolory pasują do blondynek?
Jak mierzyć się w pasie?
Jak przerabiać ubrania?
Jak poruszać się z gracją?
Przeczytaj teraz: Modne fryzury 2008
 5/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dla niektórych kobiet legginsy w ogóle nie muszą istnieć. Dla innych zaś jest to obowiązkowa część garderoby, która...
Jak nosić legginsy?
Dla niektórych kobiet legginsy w ogóle nie muszą istnieć. Dla innych zaś jest to...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub