Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Jak stosować naftę?
Jak stosować naftę?

Jak stosować naftę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (292 ocen)
Oceń 
Nafta należy do medycyny naturalnej. Lekarze i zwolennicy terapii naftą polecają ją ludziom z problemami skóry, włosów, a nawet krwi. Nafta od czasów medycyny ludowej do dziś z powodzeniem stosowana jest w różnych chorobach takich jak: nowotwory, zakażenia krwi, rany skórne, poparzenia, zwyrodnienia kości i stawów, wszelakie bóle, wypadanie włosów.
1
Nafta stosowana była już za czasów medycyny ludowej. Wtedy odkryto w niej cudowne możliwości uzdrawiające i lecznicze. Jej właściwości lecznicze opisywano w starej literaturze medycznej oraz w przedwojennej prasie. Nafta jest rozpowszechniona na całym świecie i uznana przez wielu specjalistów medycyny naturalnej. Jednym z najbardziej głośnych przypadków całkowitego wyleczenia naftą była sprawa Andżeliki, która chorowała na nowotwór jelita grubego. Ówcześni specjaliści medycyny ludowej zalecili jej picie nafty, która ku ich wielkiemu zdziwieniu wyeliminowała u kobiety chorobę.
2
Nafta homeopatyczna i destylowana stosowana profilaktycznie wspomaga układ limfatyczny. Zapobiega nadciśnieniu tętniczemu, chorobom serca, udarom mózgu, rozrzedza i oczyszcza krew z toksyn. Gęsta krew przyczynia się do wszystkich wymienionych wyżej chorób, co z kolei może prowadzić do niebezpiecznych skutków dla zdrowia. Osoby pijące naftę potwierdzają jej zdolności lecznicze. Szczególnie zaleca się ją osobom po ciężkiej chemioterapii czy radioterapii, ponieważ zapobiega nawrotom choroby. Nafta to doskonały medykament naturalny także w przeciwdziałaniu i zapobieganiu bólom nóg, obrzękom kości oraz bólom węzłów limfatycznych.
Dlaczego warto spożywać ostropest plamisty?
Jak pozbyć się pieprzyków za pomocą olejku oregano?
Jak stosować podbiał w leczeniu suchego kaszlu?
Domowe sposoby na spuchnięte stopy
strona 1 z 2następna >
 2.8/5 (292 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

as normalności - 2013-08-12
nie macie zielonego pojęcia o zastosowaniu nafty w lecznictwie a reklamowanie petroleum d5 jest naciąganiem ludzi na niepotrzebne wydatki i każecie płacić za .......wodę z syfem
Esperanza - 2012-11-09
A jak stosuje się wodę brzozową? Na buteleczce jest tylko napisane, że wzmacnia cebulki włosów, ale nie ma zaleceń jak to wcierać, jak często czy jak długo?
daruma - 2011-05-03
Temat "pożyteczny", ale troszkę niedopracowany ... Zwłaszcza w "kroku 1": jeśli odwołujemy się do jakiejś "ówczesności", to w jakiś sposób należałoby określić punkt odniesienia na podziałce czasu; również ostatnie zdanie w "kroku 1", brzmi nieco humorystycznie - czy to efekt zamierzony? Tak, czy owak, dziękuje i pozdrawiam
Od XVIII wieku kamertony są znane jako przyrządy do strojenia instrumentów muzycznych. Około dziesięć lat temu Barbara...
Terapia kamertonami - na co może pomóc?
Od XVIII wieku kamertony są znane jako przyrządy do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub