Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak udekorować stół na Wielkanoc?
Jak udekorować stół na Wielkanoc?

Jak udekorować stół na Wielkanoc?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 

Wielkanoc to doskonała okazja do świętowania. Poniżej znajduje się kilka pomysłowych rozwiązań, które mogą posłużyć jako inspiracja na udekorowanie świątecznego stołu.

1
Wielkanocny stół

Róż z zielenią.

Połączenie różu i zieleni zawsze wygląda wiosennie. Piękna zastawa w kwiaty będzie wyglądała uroczo na wzorzystym obrusie, wraz z innymi szczegółami takimi jak jasnozielone wazony na kwiaty, napoje o różowej kolorystyce oraz malutkie ozdobne parasolki ułożone na zastawie.

2
Torebka na słodycze

Monogramowa torebka.

Prostą różowa torebeczkę należy owinąć za pomocą zielonej wstążeczki, przyczepiając do niej mały monogram. Użyj tych torebek jako kreatywnych wizytówek imiennych lub jako pojemniczka na imprezowy sprzęt dla dzieci. Możesz je wypełnić wielkanocnymi słodyczami np. cukierkami w kształcie jajek, czy żelkami.

3
Wielkanoc w domu

Stół w kolorze różowo-niebieskim.

Serwetki owinięte niebieskimi wstążeczkami wraz z przywieszonymi plakietkami mówiącymi „Wesołych świąt wielkanocnych” nadadzą nieco zabawnego elementu w dekoracji, podczas, gdy kawałek różowego papieru położonego pod serwetką, doda bardziej formalnego akcentu. W święta zaopatrz się w odpowiednie pojemniki na sól i pieprz, natomiast imienne monogramowe wizytówki wykonaj używając ugotowanych na twardo jajek.

Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
Jak zrobić ptaszki z bibuły?
Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?
Jak zrobić uszy królika?
strona 1 z 6następna >
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Edziaaa - 2013-03-17
Pomysłów na dekoracje stołu jest tu na prawdę sporo.Oj czuje,że w tym roku mój stół będzie wyglądał przecudnie.
Stół Wielkanocny bez dekoracji nie przypomina Wielkanocy, a właściwie nie różni się niczym od stołu nakrytego na każdą...
Jak wyhodować trawkę wielkanocną?
Stół Wielkanocny bez dekoracji nie przypomina Wielkanocy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub