Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Potrawy Wielkanocne > Jak zrobić baranka wielkanocnego?
Jak zrobić baranka wielkanocnego?

Jak zrobić baranka wielkanocnego?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Poniższy przepis ma na celu stworzenie baranka wielkanocnego z lukrem, który jest pokryty puchatą masą o smaku kokosowym. Można również zmienić kolor owej masy, lub podpiec ją w piekarniku. Wiele osób nie ma czasu na zanurzenie głowy baranka w kremie, następnie na wykończenie za pomocą masy kokosowej i na pomalowanie akcentów, niestety musisz to wykonać, aby nie zepsuć wyglądu. Nie zapomnij o kokardkach! Aby pokroić zacznij od części tylnej i kieruj się w stronę głowy.
2 i 1/4 szklanki tortowej mąki, 2,5 łyżeczki proszku do pieczenia, 1/2 łyżeczki soli, 1 i 1/4 szklanki białego cukru, 1/2 kostki masła, 1 szklanka mleka, 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii, 4 białka
1

Sposób przygotowania:

Na początku przygotuj formę, pokryj olejem roślinnym i odstaw na kilka minut, po czym wytrzyj używając czystej serwetki. Natłuść i dodaj mąki, nie pozostawiając żadnych luk. Ustaw piekarnik na 190 stopni.

2
Przesiej mąkę tortową, następnie zrób to ponownie dodając proszku do pieczenia oraz soli i odstaw na bok.
3
W dużej misce utrzyj masło i cukier, aby uzyskać lekką i puszystą masę. Dodawaj mieszankę z mąką na przemian z mlekiem.
4
Mieszaj ciasto, żeby było gładkie po każdej dawce, po czym dodaj wanilii.
5
W dużej szklanej lub metalowej misce ubijaj białka jajek, aż utworzą lekką formę. Następnie dodaj 1/3 tej formy do ciasta, aby stało się bardziej puszyste, po czym dodaj resztę.
6
Wypełnij ciastem część formy z głową. Drewnianą łyżką delikatnie rozprowadź ciasto, aby usunąć pęcherzyki powietrza. Uważaj, żeby nie naruszyć warstwy mąki i tłuszczu na formie. Przykryj formę, upewnij się, że jest dokładnie zamknięta, aby uniknąć rozdzielenia ciasta.
Jak zrobić roladki z szynki ze szparagami?
Jak zrobić jajko sadzone w chlebie - króliczek?
Jak zrobić jajko sadzone w chlebie - pisanka?
Jak zrobić drożdżowe zajączki wielkanocne?
strona 1 z 2następna >
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Taki króliczek będzie świetnym pomysłem na śniadanie wielkanocne dla niejadka. Wygląda ślicznie i jest bardzo pożywny....
Taki króliczek będzie świetnym pomysłem na śniadanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub