Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyczek wielkanocny z ciasta?

Jak zrobić koszyczek wielkanocny z ciasta?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (15 ocen)
Oceń 
Koszyczek wielkanocny z ciasta to coś więcej niż zwykły koszyczek. Jest to chleb, który po poświęceniu będzie można zjeść wraz z innymi produktami z koszyczka. Poniżej znajdziesz przepis na chleb w kształcie koszyczka.
1
Robienie koszyczka z ciasta 1
Przygotuj ciasto drożdżowe, miksując je. (Przyjmując, iż robisz je ze składników, a nie kupujesz gotowego w sklepie).
2
Robienie koszyczka z ciasta 2
Po zmieszaniu składników, wygnieć ciasto i niech z powrotem wzrośnie. Następnie uderz delikatnie ciastem o blat, aby przygotować go do robienia koszyka.
3
Robienie koszyczka z ciasta 3
Podziel ciasto na 3 części, jedną odłóż na bok, pozostałe pokrój na mniejsze kawałki.
4
Robienie koszyczka z ciasta 4
Rozwałkuj ciasto. Rozłóż na małej spryskanej wcześniej sprayem kuchennym misce, którą umieść na blasze. Spleć kawałki ciasta na wypukłej części miski.
5
Robienie koszyczka z ciasta 5
Kontynuuj splatanie ciasta dopóki cała miska nie zostanie przykryta. Odetnij nadmiar ciasta przy blasze.
6
Koszyczek wielkanocny z ciasta
Weź odłożoną część ciasta. Będzie ono przeznaczone na uchwyt. Pokrój na trzy części, po czym zrób z nich długą plecionkę i umieść na natłuszczonej misce.
7
Koszyczek na wielkanoc z chleba
Po uformowaniu koszyka i uchwytu piecz, aż ciasto będzie miało ładny, złoty kolor. Następnie pozostaw je do ostygnięcia na misce. Złóż części razem używając wykałaczek. Koszyczek gotowy.
Jak zrobić sadzone jajka w bekonie?
Jak zrobić uszy królika?
Jak wyhodować owies na stół wielkanocny?
Jak zrobić owieczki z rolek po papierze toaletowym?
Wskazówki
  • Nie podnoś koszyczka za uchwyt, bo może nie wytrzymać ciężaru.
 4.1/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zajączek z lukru plastycznego to doskonała dekoracja wielkanocnych wypieków lub tortu urodzinowego dla naszej pociechy....
Jak zrobić zajączka z lukru plastycznego?
Zajączek z lukru plastycznego to doskonała dekoracja...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub