Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > Telefony Komórkowe > Co zrobić, gdy telefon wpadnie do wody?
Co zrobić, gdy telefon wpadnie do wody?

Co zrobić, gdy telefon wpadnie do wody?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Niejednemu z nas zdarzyło się upuścić telefon w śnieg, kałużę lub nawet do toalety. Wiemy więc, jakie mogą być konsekwencje jego zamoczenia. Jeśli jednak zareagujemy błyskawiczne i wykonamy poniższe czynności, istnieje spora szansa, że uratujemy nasz telefon i nic poważnego mu się nie stanie.
1
W pierwszej kolejności wyciągamy klapkę z tyłu aparatu i wyciągamy baterię oraz kartę SIM.
2
Rozkręcamy telefon na części pierwsze i wbrew pozorom nie pozostawiamy do wyschnięcia, tylko przepłukujemy dokładnie wodą destylowaną. Usunie ona wszelkie pozostałości z brudnej wody, jeśli telefon wpadł nam np. do kałuży.
3
Następnie przecieramy delikatnie części spirytusem, dzięki czemu ostatecznie usuniemy zabrudzenia i zahamujemy działanie wody, która może wywołać korozję. Uwaga, podczas przecierania spirytusem mogą się zmyć napisy z powierzchni, które czyścimy. Jednak warto poświęcić kilka obrazków na rzecz działającego telefonu.
4
Teraz zostawiamy wszystko do wyschnięcia w jakimś ciepłym miejscu, najlepiej na ok. 2-3 dni. Wówczas będziemy mieć pewność, że żaden element telefonu nie jest już zawilgotniały.
5
Kartę SIM i baterię dokładnie przecieramy miękką ściereczką.
6
Jeśli wykonamy wszystkie powyższe czynności, istnieje spora szansa, że po ponownym złożeniu wszystkich części telefon bez problemu się uruchomi i będzie działał prawidłowo.
Jak znaleźć zgubiony telefon?
Kody serwisowe Nokia - ukryte menu
Jak wyłączyć Granie Na Czekanie?
Jak usunąć numer z usługi Bezlik do 5-ciu?
strona 1 z 2następna >
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Norbi - 2011-06-14
Dzięki! Mój Iphone 4 Działa jak powinien !
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem telefonu komórkowego. Ci, którzy użytkują go „intensywnie”...
Jak odzyskać skasowane smsy?
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub