Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poznać, że dziewczyna jest tobą zainteresowana?
Jak poznać, że dziewczyna jest tobą zainteresowana?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Kobiety rzadko okazują mężczyźnie zainteresowanie wprost. Przez lata do kobiecej świadomości wpajane było, że panowie nie lubią kobiet, które łatwo zdobyć, szaleją za to za tymi, o które trzeba zabiegać. Panie udają więc niedostępnie, a nawet obojętne i mimo zainteresowania mężczyzną, mogą okazywać mu na zmianę niechęć i przychylność. Jak więc poznać po kobiecie, czy naprawdę jest nami zainteresowana?
1
Rzeczą, nad którą niewiele kobiet potrafi zapanować, jest mowa ciała. Jeśli nie znamy się z dziewczyną zbyt dobrze, a zauważymy, że w naszym towarzystwie zaczyna być nieco nerwowa i spięta, możemy przypuszczać, że to właśnie nasza obecność może sprawiać, że staje się nieco rozkojarzona.
2
Panie podświadomie zaczynają eksponować przed mężczyzną, który wpadnie im w oko swoje zalety. Prostują plecy, wypinając przy tym pierś i eksponując biust, oblizują i zwilżają wargi oraz zalotnie bawią się włosami lub co jakiś czas je przeczesują. Panie najczęściej robią takie rzeczy zupełnie nieświadomie, jednak uważnie je obserwując możemy dowiedzieć się sporo o ich myślach na swój temat.
3
Panie naturalnie przechodzą do kontaktu fizycznego i jeśli ktoś zwróci ich uwagę, mogą już po bardzo krótkim czasie dotknąć ramienia tej osoby, delikatnie musnąć rękę itp. Jeśli więc dziewczyna, z którą rozmawiamy, zacznie szukać takiego niezobowiązującego kontaktu fizycznego, potraktujmy to jako dobrą kartę. Możemy się nawet pokusić o równie naturalne i delikatne dotykanie w czasie rozmowy.
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Jak być femme fatale?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zagadać do chłopaka?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

tomekbromek - 2011-09-17
Nie sukam jakiejs idealnej kobiety, ale wiem, ze nie jest tak latwo. szukalem na roznych stronach, chociaz czesto pisza to samo mam na mysli te wszystkie poradniki randkowiczow. trafilem na cos zabawnego hehe, chociaz nie wiem czy pomoze www.jak-poznac-dziewczyne.pl polecam teksty na podryw, rozbawily mnie hehe. co do sympatii czy fotki nie jestem przekonany, odrzucaja mnie troche te dziewczyny. co jeszcze polecilibyscie zobaczy? pozdrawiam
Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu, kiedy tylko pogoda się poprawia wszyscy pragniemy drugiej osoby,...
Jak rozkochać w sobie mężczyznę?
Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub