Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Domowe sposoby na piękny wygląd
Domowe sposoby na piękny wygląd

Domowe sposoby na piękny wygląd

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (6 ocen)
Oceń 
Przekazywane z pokolenia na pokolenie sposoby naszych babć na dbanie o swoją urodę powoli powracają do łask. Efekty możemy dziś oglądać na naszych babciach, które niejednokrotnie mają piękniejszą cerę, niż niejedna młoda kobieta. Jest to niezbity dowód na to, że jednak wiedziały one co robić, by cieszyć się pięknym wyglądem. Warto więc zastosować się chociaż do niektórych rad.
1
Cebula może być zbawienna dla cery tłustej ze skłonnościami do trądziku, ponieważ działa ona dezynfekująco. Można zastosować następującą maseczkę: sok z cebuli, otręby owsiane i łyżeczka miodu.
2
Cebula świetnie sprawdzi się też w przypadku zrogowaceń na pietach. Wystarczy zrogowaciałe miejsce przykryć cebulą i przytrzymać bandażem. Taki okład pozostawiamy na noc, a rano możemy z łatwością usunąć zrogowacenie.
3
Szorstkie łokcie szybko staną się miękkie, jeśli będziemy je regularnie smarować mieszanką soku cytrynowego i gliceryny w proporcji 1:1.
4
Eliksir młodości tworzy się przygotowując co wieczór szklankę wody z sokiem z połówki cytryny. Napój ten zostawiamy na noc, a rano wypijamy. Ważne jest, aby woda była odstana, ponieważ inaczej eliksir nie zadziała. Podobno trzy dni takiej kuracji przywracają skórze promienny i świeży wygląd.
5
Świetnym sposobem na kurze łapki pod oczami jest regularne wklepywanie w nie olejku z awokado.
6
Jeśli chcesz natychmiast zobaczyć efekt miękkiej skóry, natrzyj się oliwą z oliwek i na 15 minut zanurz się w wannie z ciepłą wodą, nie używając przy tym żadnych środków myjących.
Jak zrobić maseczkę z kiwi?
Jak zrobić maseczkę z ogórków?
Jak zrobić musujące kulki do kąpieli?
Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz? Cz. I.
strona 1 z 2następna >
 3.2/5 (6 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Maseczka z kiwi jest szczególnie polecana dla cery suchej, szarej, zmęczonej. Rewelacyjnie więc odświeży cerę po zimie....
Jak zrobić maseczkę z kiwi?
Maseczka z kiwi jest szczególnie polecana dla cery suchej, szarej, zmęczonej. Rewelacyjnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub