Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak zmienić status związku na Facebooku?
Jak zmienić status związku na Facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (229 ocen)
Oceń 
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element życia każdego z nas. Natomiast to Facebook zyskał największą popularność. Nie należy do skomplikowanych, ale na początku może nam sprawić niewielkie trudności. Dzięki niemu możemy tworzyć grupy, dzielić się informacjami i wstawiać nasze zdjęcia. Polska wersja serwisu działa od 2008 roku i cieszy się coraz większym powodzeniem. Z nami dowiesz się, w jaki sposób zmienić status związku na Facebooku.
1
Zaloguj się na stronę główną Facebooka i kliknij "Profil" a następnie przejdź do edycji profilu w prawym górnym rogu ("Edytuj profil").
2
Po lewej stronie wybierz zakładkę „wyświetlane osoby”.
3

Kliknij na „statusie związku” i wybierz z menu które się rozwinie pożądany przez Ciebie status.

4

Możesz wybrać dodatkowe opcje takie jak wybranie swojego partnera lub datę rocznicy jeśli Twój status jest na: „w związku”, „zaręczony”, „w związku małżeńskim”, „to skomplikowane”, „w otwartym związku”. Jeśli wybierzesz tą opcję będzie wymagane potwierdzenie przez partnera.

5
Naciśnij przycisk „zapisz zmiany”. Miejmy nadzieję, że te wskazówki okazały się pomocne.
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak usunąć post na facebooku?
Jak założyć konto na Naszej-Klasie?
 4.9/5 (229 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Aeroo - 2012-11-29
mam to samo co Edzia, wyskakuje komunikat "Masz 1 zaproszenie do potwierdzenia związku na swojej stronie głównej." ale to było chyba z 2 lata temu i jak to znaleźć teraz?
edzia - 2012-11-02
Co mam zrobić jesli chce zaprosic kogos do zwiazku lecz nie moge i oczywiscie nie moge nic przyjac bo mi sie wyswietla '' Masz 1 zaproszenie do potwierdzenia związku na swojej stronie głównej.'' jest to zapewne stare zaproszenie wiec go nigdzie nie wiedze. co mam zrobic?
BLONDI - 2011-12-31
too masz napisane "znajomi i rodzina"
zxcv - 2011-10-16
A jeżeli ktoś nie ma w tej edycji profilu punktu wyświetlane osoby to jak to zmienić??
Nie chcesz, aby obce osoby oglądały Twoje zdjęcia profilowe? Cóż, samej miniaturki nie da się zablokować jednak można...
Jak zablokować zdjęcia profilowe na Facebooku?
Nie chcesz, aby obce osoby oglądały Twoje zdjęcia profilowe?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub