Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić sztuczne kwiatki?

Jak zrobić sztuczne kwiatki?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Każda mama będzie zachwycona gdy otrzyma od swojej pociechy, bukiet sztucznych kwiatków. Można je także zrobić po to, by przyozdobiły ładnie stół, a są to kwiaty idealne do tego celu, ponieważ nie wydzielają żadnych duszących zapachów. Można je zrobić bardzo prosto i szybko, a starannie wykonane będą stanowić trwałą i śliczną ozdobę.
1
Potrzebne nam będą:

- dwa papierowe filtry do kawy
- Wodne farbki (przynajmniej dwa kolory)
- Patyk do szaszłyka lub kolorowa słomka od napoju
- Klejąca taśma
- I zielona farbka plakatowa.
- Oraz dwa talerzyki
2
Na talerzyki należy wylać po trochu wody i zafarbować ją farbkami wodnymi, na dwa różne kolory, np. czerwony i fioletowy. Do kolorowej wody wrzucamy po jednym filtrze do kawy i czekamy aż naciągną się kolorem. Po czym delikatnie je wyjmujemy i bardzo ostrożnie wyciskamy. Odkładamy wyciśnięte filtry do wyschnięcia.

Patyczek od szaszłyka lub słomkę do picia, starannie równomiernie, malujemy zielona plakatówką i również czekamy aż wyschnie.
3
Filtr od kawy składamy na pół i jeszcze raz na pół i jeszcze raz na pół. Tak abyśmy w końcu trzymali w palcach coś w stylu rożka. Na róże naszego rożka (tak gdzie są wolne końcówki) zaznaczamy ołówkiem kształt płatka, czyli malujemy wygiętą w łuk linię, po czym bierzemy nożyczki i tniemy zgodnie z tą linią, nabierając między nożyczki naraz wszystkie warstwy.

Z drugim filtrem postępujemy identycznie z tym, że zaznaczenie i wycięcie płatka robimy nieco niżej tak aby był mniejszy od poprzedniego.
Jak zrobić wiklinę z papieru?
Jak zrobić kokardę na prezent?
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić różę metodą quillingową?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić hortensję?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub