Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak uwieść mężczyznę?
Jak uwieść mężczyznę?

Jak uwieść mężczyznę?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Ten artykuł pomoże Ci, nie tylko dowiedzieć się co kręci mężczyzn, ale także podsunie Ci kilka pomysłów na to jak zdobyć wymarzonego mężczyznę. Męscy czytelnicy na pewno odkryją, że kilka z poniższych technik może być zastosowane także w uwodzeniu kobiet. Niespodzianka! Może jednak nie różnimy się aż tak bardzo. A więc czytajcie dalej. Oto 10 sposobów na to, jak uwieść mężczyznę (stosujcie je z umiarem, ponieważ z wielką mocą idzie w parze wielka odpowiedzialność).
1
Para w kawiarni

Dobrze wybierz pole walki.

Uwierz, że dobrze wybrane miejsce, jest kluczem do sukcesu. Wybór baru dla sportowców, w którym akurat wyświetlają mecze Mistrzostw Świata, może zakończyć się fiaskiem. Z kolei prywatna kolacja, w odpowiedniej, romantycznej atmosferze zapewni Ci największe szanse na sukces. Wybieraj miejsca, w których możesz zminimalizować ryzyko najróżniejszych przeszkód (zwłaszcza ewentualnej konkurencji). Musisz posiadać jego całkowitą uwagę. Poza tym, odpowiednie otoczenie może być bardzo stymulujące. Nigdy nie lekceważ mocy światła świec i dopasowanej do niego, delikatnej muzyki.

2
Kobieta na sofie

Moc zapachu.

Zapach jest jednym z najbardziej potężnych podświadomych impulsów, które wpływają na nasz osąd.

W ankiecie, 89% mężczyzn wyjawiło, że zapach może podnieść atrakcyjność kobiety. 55% z tych ankietowanych mężczyzn, doszło nieco dalej w swoich wnioskach i przyznało się, że byłoby w stanie ulec kobiecie tylko z powodu jej atrakcyjnego zapachu.

Wierzysz w to? Lepiej, żeby tak było! Wszyscy, którzy widzieli lub czytali ‘Pachnidło: Historia Mordercy’, wiedzą o czym mowa.

Zapach jest jednym z najbardziej potężnych podświadomych instynktów, które wpływają na nasze postrzeganie płci przeciwnej. Sposób w jaki pachniesz jest ważnym czynnikiem, od którego dużo zależy, jeśli chcesz aby Twoja próba uwiedzenia mężczyzny zakończyła się sukcesem. Możesz porównać to zjawisko do feromonów w świecie zwierząt.

Kobieta może zwiększyć działanie swoich naturalnych feromonów, poprzez stosowanie aromaterapii z olejkami z drzewa sandałowego, róży, ylang ylang, jaśminu albo paczuli. Są one znane z tego, że działają jak afrodyzjak.

Szekspir napisał, że Kleopatra podbiła Marka Antoniusza płynąć statkiem z pachnącymi żaglami. Egzotyczny zapach sprawił, że natychmiast zakochał się on w Kleopatrze, tak bardzo, że oddał za nią życie.

Używaj perfum, które lubisz, ale uważaj aby z nimi nie przesadzić. Stosuj je oszczędnie i aplikuj je na nadgarstkach, za uszami, w zgięciu łokcia, a kolanami i po wewnętrznej stronie kostek. Możesz także spróbować spryskać perfumami powietrze i przejść przez utworzoną z nich mgiełkę.

Spraw, żeby Twoje perfumy były rozpoznawalną częścią Ciebie. Spraw, żeby twój zapach zapisał w jego myślach.

Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?
Jak odbić dziewczynę?
Jak rozpoznać, że jest się zakochanym?
Jak poderwać faceta na imprezie?
strona 1 z 5następna >
Przeczytaj teraz: Jak uwieść faceta?
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z...
Jak zainteresować sobą faceta?
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub