Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Ogrody > Posągi, Figury i Fontanny > Jak zrobić małą fontannę?
Jak zrobić małą fontannę?

Jak zrobić małą fontannę?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (8 ocen)
Oceń 
Ta malutka fontanna z serii "zrób to sam", jest stosunkowo mało kosztowna, a dodatkowo jest drobna i łatwo można ją przenosić z miejsca na miejsce.
Podwodna pompa do fontanny, która ma rury o długości przynajmniej 60 cm, Stalowa wanienka (tutaj ma wymiary kwadratu 46x46 cm), Kilka glinianych garnuszków lub innych wypełniaczy, np. puszek aluminiowych., 20 kg różnego rozmiaru rzecznych kamieni, Galwanizowane wiadro o średnicy 25 cm, Wiertarka i wiertła, Młotek i dłuto (opcjonalnie), Pilnik do metalu, Ceramiczna lub szklana kula ozdobna o średnicy 15 – 20 cm.
1
Pompa do fontanny
Zacznij od umieszczenia na dnie wanienki pompy z przymocowanymi rurami, upewniając się, że wlot jest skierowany do dołu. Wypełnij dno wanienki glinianymi garnuszkami lub innymi wypełniaczami.
2
Kamienie w fontannie
Ułóż warstwę kamieni rzecznych na garnuszkach, ale staraj się nie robić z nich stosu dochodzącego aż do krawędzi wanienki. Upewnij się, że rurociąg wychodzi w tym miejscu, w którym planujesz ustawić wiadro. Na przykład, jeżeli masz zamiar umieścić wiadro w rogu wanienki, upewnij się, że to właśnie tam ułożone są rury, tak abyś mógł z łatwością przeciągnąć je przez wiadro, kiedy nadejdzie na to pora. Poprowadź przewód zasilający pompę na zewnątrz wanienki.
3
Robienie dziury w wiadrze
W dnie wiadra, blisko krawędzi, wywierć dziurkę, którą poprowadzisz rury. Rozmiar dziury będzie zależeć od rurociągu i nie powinien być większy niż wymagane minimum. To może wymagać dość dużego wiertła, być może nawet 2 cm albo i więcej. Jeżeli nie masz tak dużego wiertła, możesz wywiercić kilka mniejszych dziurek w bardzo bliskiej odległości, a następnie użyć młotka, aby wbić w dziurki dłuto. Upewnij się, że spiłowałeś wszystkie ostre krawędzie.
Jak zrobić ubranko na kubek?
Jak zrobić donicę z betonu?
Jak ozdobić bombki styropianowe materiałem?
Jak zrobić drewnianą donicę?
strona 1 z 2następna >
 3.5/5 (8 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czarno - biała kostka ze zdjęciami to nie tylko świetny sposób na wyeksponowanie twoich ulubionych zdjęć. Kostka może...
Jak zrobić ramkę do zdjęć (kostka)?
Czarno - biała kostka ze zdjęciami to nie tylko świetny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub