Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Na co dzień > Jak zrobić szorty?
Jak zrobić szorty?

Jak zrobić szorty?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (8 ocen)
Oceń 
Wakacje już blisko, a Ty zaczynasz zastanawiać się czy będzie Cię stać na wakacyjny wyjazd? Jeżeli nie zaczęłaś jeszcze oszczędzać, to jest to najwyższa pora. Tylko jak to zrobić? Wyjazdy wiążą się zawsze z ogromnymi kosztami. Same w sobie są bowiem drogie, ale również przygotowania do nich niemało kosztują. Jak tu zaoszczędzić, gdy jest tyle rzeczy do kupienia? To proste - musisz ciąć koszty jak możesz. Jak to zrobić? Np. kupuj mniej ubrań. "No tak, ale są rzeczy na wakacje niezbędne!" - pomyślisz. Owszem, jedną z takich rzeczy są szorty. Ciężko bez nich przeżyć upalne dni. Jednak bez obaw, szorty bardzo łatwo zrobić domowym sposobem. Nie trzeba ich kupować. Wbrew pozorom jest to duża oszczędność, gdyż krótkie spodnie nie kosztują wcale wiele mniej od długich.
nożyczki, centymetr, nici, igła
1
Aby wzbogacić swoją szafę o szorty, wcale nie musisz ich kupować w sklepie. Wystarczy skrócić stare spodnie, które są jeszcze dobre, ale np. podarte na kolanach lub zwyczajnie Ci się znudziły. Jest to doskonały sposób na oszczędność i ratowanie ciuchów. Z jednej strony nie wydasz pieniędzy, a z drugiej zrobisz tzw. recycling ubrań, nie musząc ich wyrzucać.
Nie czekaj dłużej i do roboty!
2
Wybierz spodnie, które chcesz skrócić. Mogą to być jeansy, lniane szwedy, czy nawet eleganckie spodnie wyjściowe. Każde da się skrócić.
Możesz oczywiście iść z tym do krawca/krawcowej, ale tym sposobem niezbyt wiele oszczędzisz. Najlepiej jest skróć spodnie samodzielnie! Nie jest to wcale trudne. Potrzeba jedynie odrobiny dokładności.
3
Weź centymetr i zmierz jakiej długość chciałabyś mieć spodnie. Przyłóż jedną część centymetra do miejsca, gdzie jest pachwina (początku nogi, pod pośladkami). Trzymaj centymetr jedną ręką i patrząc w lustro zadecyduj, jaka długość spodni Cię interesuje. Na tej długość chwyć ręką metr. Podnieś miarę i sprawdź ile centymetrów mają mieć nogawki.
Jak zrobić płyn zmiękczający do płukania tkanin?
Jak zrobić pamiętnik?
5 sposobów na zrobienie własnej lampy
Jak kreatywnie wykorzystać lakier do paznokci?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak nosić szorty zimą?
 4.8/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

topielica - 2013-05-08
A ja bym po prostu sprzedała trochę starych ciuchów i za nie kupiła inne lub wymieniła je jak to ostatnio stało się modne.
asi - 2012-07-09
czy to już koniec pomysłów?
Potrzebujesz nowych podkładek pod szklanki, ale nie chcesz wydawać kolejnych pieniędzy na nowe? Nic prostszego, zrób je...
Jak zrobić podkładkę pod kubek?
Potrzebujesz nowych podkładek pod szklanki, ale nie chcesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub