Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?
Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?

Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (279 ocen)
Oceń 
W poszukiwaniu własnego stylu i oryginalnych, niepowtarzalnych dodatków często wędrujemy do sklepów typu second hand, lub puszczamy wodze własnej wyobraźnie i rozpoczynamy własnoręczne przeróbki. Oba sposoby są dobrymi rozwiązaniami, jednak w ciucholandach, nie zawsze znajdziemy dokładnie to na czym nam zależy. Tymczasem używając własnych zdolności manualnych, nadamy każdej rzeczy indywidualny styl, charakterystyczny tylko i wyłącznie dla nas. Warto więc poświęcić nieco czasu, np. na uszycie torebki z dżinsów. Wygląda ona naprawdę modnie i stylowo, a dodatkowo ma już gotowe kieszonki na drobiazgi.
1
Rozpoczynamy od znalezienia odpowiednich spodni. Mogą to być nasze stare dżinsy, które są np. przetarte w kroku i nie sposób ich już nosić. Możemy też wybrać się na ciuszki i tam zakupić odpowiadającą nam parę za kilka złotych, pamiętajmy jednak że dżinsy z second handu należy uprać przed przystąpieniem do pracy. Ważne aby spodnie odpowiadały nam kolorystycznie i najlepiej żeby nie miały zbyt nisko opuszczonych tylnych kieszeni.
2
Gdy mamy już odpowiednią parę, przystępujemy do obcięcia nogawek spodni. Cięcie wykonujemy tuż nad krokiem, tak aby ostatecznie to co ze spodni pozostałe przypominało dżinsową mini spódniczkę. Do cięcia używamy ostrych, dużych nożyczek, dzięki temu materiał utniemy prosto i nie zacznie się on od razu strzępić. Odciętych nogawek absolutnie nie wyrzucajmy ponieważ będą nam jeszcze potrzebne.
3
Naszą „mini spódniczkę” odwracamy na lewą stronę i zszywamy wolny, dolny jej brzeg. Ponieważ będzie to dno naszej torebki, ważne aby przyłożyć się i zszyć je dość starannie. Najlepiej oczywiście użyć maszyny do szycia, jeśli jednak jej nie mamy szyjmy ręcznie, ale nie spiesząc się, tak aby wszystko było równe i mocne.
Jak rysować ołówkiem?
Jak zrobić podstawkę pod kubek z koralików?
Jak zdjąć pierścionek ze spuchniętego palca?
Jak zmienić swój styl?
strona 1 z 2następna >
 2.7/5 (279 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Słodka i prosta do zrobienia torebka ozdobiona kwiatami z materiału, perełkami i cyrkoniami. Zrób ją sama dla siebie...
Jak zrobić wiosenną torebkę w kwiaty z materiału?
Słodka i prosta do zrobienia torebka ozdobiona kwiatami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub