Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?
Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?

Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Ciemne oczy, czyli brązowe, piwne lub czarne - omawiany kolor posiada znaczna większość naszego globu. To nie oznacza jednak, że nie są to oczy oryginalne, czy wyjątkowe. Każdy ma bowiem inny odcień. Istnieją miodowe, orzechowe, różne rodzaje brązowych, a nawet czarne jak heban. Takie oczy - głębokie i przenikliwe, potrafią podbić niejedno serce. W czasach czarno-białej kinematografii preferowano aktorów i aktorki z jak najciemniejszymi tęczówkami. Jasnoocy mieli dużo mniejsze szanse, gdyż ciemna barwa tęczówki znakomicie kontrastowała z bielą skóry. Z całą pewnością to oczy, którym wiele pasuje i które łatwo można podkreślić.
1
Aby podkreślić Twoje oczy wystarczy czarna kredka lub eyeliner. Tak, właściwie tylko to. Możesz tworzyć z nimi różne cuda. Jeżeli posiadasz ciemną urodę, będzie Ci pasować nawet oko obramowane wyłącznie czarną kredką. Wyodrębni je to i wyeksponuje.
Ponadto możesz też robić czarne kreski eyelinerem na górnej powiece.
Pasować Ci też będzie smokey eye, choć w tym wypadku efekt jest lepszy w przypadku jasnych tęczówek.
Mimo to szare cienie też z pewnością do Ciebie pasują.
Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić! Nie pokrywaj całej górnej powieki grubymi kreskami zrobionymi eyelinerem, czy kredką. Może to wyglądać dość groteskowo.
2
Oczywiście pasują Ci również kolorowe cienie. Dobrze Ci w mocnym różowym. Jeżeli jesteś blada i masz zimną urodę, to również w jasnym.
Ponadto pasują Ci wszelkie ciepłe odcienie jak: brzoskwiniowy, czy złoty.
Znakomicie też będziesz wyglądać w białym lub kremowym. Rozjaśni on i tym samym powiększy oko - możesz go stosować pod czarne kreski. Stworzy to znakomity kontrast.
Dodatkowo pasują Ci również zimne barwy, jak niebieski i zielony. Jeżeli chodzi o fiolet, to powinnaś uważać, żeby nie wyglądać w nim za smutno.
Ponadto pasują Ci wszelakie odcienie brązu - zaczynając od beżu, poprzez orzech, miodowe odcienie, czekoladę, aż po ciemny, zimny brąz.
3
Podkreślone oczy warto skontrastować z odpowiednią szminką. Jeżeli jesteś ciemna i lubisz obramowywać oczy kredką, wybierz jasny kolor dla ust. Podkreśli to jeszcze bardziej i powiększy twoje ciemne, wyodrębnione dzięki czarnym kreskom oczy.
Pasować Ci będą również różowe błyszczyki.
Doskonale będziesz wyglądać w szmince koloru koralowego ;)
Ponadto wszelkie barwy typu nude, czy brzoskwinia.
Do tego rzecz jasna ciemne barwy jak bordo, czy czerwień. Pamiętaj jednak, że jeżeli ich używasz, lepiej podkreślić oczy delikatniej.
Jaki makijaż do brązowych włosów?
Jak używać korektora pod oczy?
Jak zrobić brązowy makijaż oczu?
Jak zrobić trwały makijaż na studniówkę?
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Makijaż oczu
Jak zrobić makijaż Smokey Eye?
Makijaż oczu "smokey eyes" jest daje znakomity efekt...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub