Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jakie kolory pasują do blondynek?
Jakie kolory pasują do blondynek?

Jakie kolory pasują do blondynek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (24 ocen)
Oceń 
Kolorów ubrań nie należy dobierać jedynie do karnacji. Tak naprawdę najważniejszym wyznacznikiem w tej kwestii są włosy. Warto wiedzieć jakie barwy najlepiej pasują do danego odcienia. Są bowiem kolory uniwersalne, w których każdemu jest dobrze, ale są również takie, które podkreślają dany typ urody. Zaprezentujemy serię artykułów na temat tego jakie barwy pasują najlepiej do danego koloru włosów. Zaczynamy od blondynek. Mają one bogaty wybór odcieni, w których będą wyglądały po prostu bosko. Powinny jednak uważać, by się nie "przesłodzić" lub nie wyglądać zbyt smutno. Jeżeli chcesz zaczerpnąć porady w tej kwestii, zapraszamy do lektury.
1
Blondynkom jest dobrze w wielu kolorach. Zacznijmy od tych bardziej ponurych.
Rewelacyjnie wyglądają w czarnym - przy tym im mają jaśniejsze włosy, tym lepiej. Omawiana barwa stanowi bowiem doskonały kontrast zarówno do ich włosów, jak i karnacji, często jasnej.
Kolejnym świetnym kolorem dla blondynek jest szary, szczególnie jego ciepłe odcienie. Jest on jaśniejszy od czarnego i tym samym bardziej pogodny. W szarym każda blondynka będzie wyglądała bardzo elegancko. Warto go łączyć z innymi kolorami, jak np. róż. Będzie to znakomita kombinacja dla pań o tym kolorze włosów. Zapewni elegancki, ale zarazem uroczy wygląd.
2
Z innych ciemniejszych kolorów pasują blondynkom odcienie safari, modne w tym sezonie. Mamy tu na myśli: oliwkę, brązy, beże, kremowy. Jeżeli masz wrażenie, że możesz w takiej kolorystyce wyglądać blado, porzuć swoje obawy. Te kolory może nie są kontrastowe, ale za to sprawią, że będziesz wyglądać delikatnie i z klasą, jednak nie za smutno czy zbyt blado.
Jakie kolory pasują do szatynek?
Jak rysować projekty ubrań?
Jak znaleźć swój styl?
Jak się perfumować?
Ostrzeżenia
  • Pamiętaj, że są to jedynie wskazówki dane dla hasła "blondynka". Każdy odcień włosów jest jednak inny i mogą mu pasować różne rzeczy. Co innego może być dobre dla ciemnej, a co innego dla jasnej blondynki.
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (24 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

MARIANNA - 2014-05-13
dlllaczego styliści wciskają czarne i szare kolory,przecież te kolory strasznie postarzają.najładniej i najmłodziej wygląda się w pastelowych kolorach i przy tym wygląda się czysto ,a w czarnych wygląda się mało że staro to brudno.nie mamy prawdziwych stylistów.
Agniesia2678 - 2013-12-09
osobiście sama jestem blondynką i do mnie pasują bardziej stonowane , spokojne kolory: beż , biel, czerwień , broskwinia, chociaż kolory ciemniejsze bardziej pokreślają jasny odcień włosów . Więc to tak naprawdę zależy od tego co kazdy z nas lubi
karola5852 - 2013-08-08
Mój kolor włosów to ciemny blond. Wdaje mi się że do nich pasują takie kolory jak biały, czarny czy niebieski a czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony (zwłaszcza oliwkowy) odpadają. Takie jest moje zdanie. :)
grazyna2 - 2013-04-26
Blondynkom ładnie w niebieskim, czerwonym, a już zieleni bym unikała. Jednak to nie tylko kolor włosów jest ważny, ale typ urody.
STELLA176 - 2013-04-20
Niczym groch z kapustą i wymienione niemal wszystkie kolory. A ja blondynkom prOponuję wszystkie odcienie niebskiego:-)
kjbkjb - 2013-04-11
Zacznijmy od tego, że najpierw należy wiedzieć czy mamy ciepły czy zimny typ urody, a potem możemy kombinować z kolorami. Zdarza się tak, że jednej blondynce będzie świetnie w złocie innej w srebrze, kwestia tego jaką ma cerę.
Jednym będą pasowały mocne kolory, innym te same kolory, lecz w odcieniu pasteli. Tak na prawdę nie ma kolorów zarezerwowanych dla blondynek. Czasem trzeba się nad tym zastanowić, a czasem od razu widać czy ktoś ma chłodny czy ciepły typ urody. Kiedy już to określimy, należy sprawdzić jakie kolory pasują. Można też samemu przyłożyć różne bluzki i stwierdzić w czym nam najlepiej. Istnieje też podział kolorów ze względu na typ cery, ale o tym już pisać nie będę.
Pozdrawiam
zuziazyl - 2013-03-14
Nie zawsze zwracamy uwagę na pastelowe kolory zazwyczaj idziemy w bezpieczną strategie. A czasem warto nawet dla poprawienia nastroju założyć coś kolorowego.
Używanie perfum, jest sztuką. Należy używać je w odpowiednich miejscach, aby zapach delikatnie się unosił, a nie...
Jak się perfumować?
Używanie perfum, jest sztuką. Należy używać je w odpowiednich miejscach, aby zapach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub