Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić wiklinę z papieru?
Jak zrobić wiklinę z papieru?

Jak zrobić wiklinę z papieru?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (130 ocen)
Oceń 
Wiklinowe koszyki, osłonki na doniczki i większe kosze na szpargały, zawsze wyglądają efektownie i ciekawie. Jeśli lubimy takie ozdoby, możemy oczywiście okupić się w sklepie, jednak jeśli mamy chwilę wolnego czasu i chęci, mamy możliwość wyplecenia koszyka własnoręcznie, bez szukania prawdziwej wikliny, a przy okazji czyszcząc dom ze stosów starych gazet. Gazetowa wiklina wbrew pozorom jest dość wytrzymała i z powodzeniem może zastąpić naturalną. Dodatkowo, dobrze wypleciona i odpowiednio pomalowana jest trudna do odróżnienia od tej prawdziwej.
4
Gdy uznamy, że denko jest skończone, najlepiej ułożyć je na doniczce odwróconej do góry dnem. Zaginamy wszystkie słomki w dół i oplatamy dookoła doniczki. Gdy nasz koszyczek osiągnie już pożądaną wysokość, zdejmujemy go z doniczki i wykańczamy. Na dobrą sprawę koszyczek jest gotowy.
5
Jeśli chcemy, aby nasz koszyk jak najbardziej przypominał naturalną wiklinę, należy przyodziać rękawiczki ochronne i pomalować go kilkoma warstwami bejcy do drewna w dowolnym kolorze. Żeby ostatecznie zabezpieczyć wyrób, na koniec pokryjmy go dwoma warstwami bezbarwnego lakieru, tutaj bardziej naturalny efekt da lakier bezbarwny.
Gdy wszystko dobrze wyschnie, otrzymamy świetny pojemnik, np. na kosmetyki i tym podobne.
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?
Jak zrobić drzewko szczęścia?
Jak zrobić wazon ze słoika?
< poprzedniastrona 2 z 2
 3.8/5 (130 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Bałagan w dokumentach nie służy chyba nikomu, zatem z pomocą spieszą nam sklepy z artykułami biurowymi, oferując...
Jak zrobić stojak na dokumenty z papierowej wikliny?
Bałagan w dokumentach nie służy chyba nikomu, zatem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub