Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Prezenty Ślubne > Prezent Ślubny > Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?
Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?

Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (335 ocen)
Oceń 
Jeśli masz już dość oklepanych bukietów, które choćby nie wiadomo jak pięknie były zrobione, nadal pozostają tylko kwiatami, które po kilku dniach zwiędną, pomożemy ci skomponować coś bardziej oryginalnego.
1
Świetnym pomysłem na urodziny lub imieniny kogoś młodego jest bukiet z wkomponowanymi słodkościami. Najlepsze oczywiście są lizaki, ponieważ dzięki patyczkom, bardzo łatwo umieścić je w bukiecie. Wybierając słodkości, postarajmy się, aby pasowały one do bukietu i nie były zbyt charakterystyczne (o rozpoznawalnej marce). Najlepiej wyglądają lizaki owinięte w przezroczysty celofan. Dla ukochanej osoby możemy wybrać serduszka, a na imprezę bożonarodzeniową specyficzne długie lizaki.
2
Najprostszy sposób to kupno gotowego bukietu i „powtykanie” w niego lizaków lub jeszcze prościej, dostarczenie lizaków do kwiaciarni, w której zamawiamy bukiet i poproszenie o wkomponowanie ich. Jeśli chcemy zrobić wszystko własnoręcznie, możemy pokusić się o zrobienie sztucznych kwiatków z lizaków i skomponowanie z nich bukieciku. Tutaj najlepiej pasuje lizak okrągły, będzie on stanowił środek kwiatka, następnie doklejamy do niego kolorowe płatki z krepiny i dorabiamy dłuższą łodygę, np. ze słomki do napojów (słomkę oklejamy zieloną krepiną), a na koniec doklejamy zielone liście i efektowny bukiecik gotowy.
Jak zrobić bukiet z lizaków?
Jak zrobić kreatywny upominek dla bliskiej osoby?
Jak zrobić prezent na rocznicę – wizytownik wspomnień?
Jak zrobić książeczkę z kuponami na Dzień Matki?
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (335 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Pusia - 2013-05-20
Dajcie już spokój z tymi dziwnymi bukietami. To jest kicz nad kiczami. A może pomyślcie, czy to jest grzeczne narzucać gościom co mają przynieść? Ja już na takie wesele bym nie poszła.
Walentynki są tuż za rogiem. Nie ma na co czekać. Trzeba pomyśleć nad jakimś prezentem. Najlepiej niekonwencjonalnym....
Jak zrobić walentynkowy klucz do jej/jego serca?
Walentynki są tuż za rogiem. Nie ma na co czekać. Trzeba...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub