Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Wychowanie Dziecka > Jak nauczyć dziecko wiązać buty?

Jak nauczyć dziecko wiązać buty?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (6 ocen)
Oceń 

Chociaż większość butów dla dzieci posiada teraz funkcje zapinania na rzepy, nauczenie wiązania butów na sznurówki jest ciągle ciężkim zadaniem, które dzieci powinny opanować w wieku 5 czy 6 roku życia. Może to być jednak bardzo frustrujące zadanie; dzieci mogą szybko stracić zainteresowanie jeśli poczują, że zadanie to jest zbyt trudne, albo mogą nauczyć się tego w ciągu jednego dnia, a zapomnieć całkowicie następnego. Nie martw się jednak, poniżej przedstawiamy wskazówki które sprawią, że nauka wiązania butów będzie nieco łatwiejsza. Każde dziecko uczy się inaczej, wiec wypróbuj kilka metod i sprawdź która sprawdza się najlepiej dla Twojego dziecka.

1

Uszy króliczka.

Prawdopodobnie najprostszym sposobem nauczenia wiązania butów jest poprzez metodę zajęczych uszu. Powiedz swojemu dziecku, aby złożyło sznurówki na wzór zajęczych uszu. Na początku, musi zabezpieczyć węzeł który będzie główką zajączka. Następnie niech zrobi królicze uszy, potem je skrzyżuje i jedno z uszu przełoży przez dziurkę, która powstaje. Najlepiej jeśli siądziesz za dzieckiem z tyłu, ponieważ jeśli będziesz siedzieć na przeciwko, będzie widzieć swoje lustrzane odbicie.

2

Dwukolorowe sznurówki.

Jest to świetna wskazówka, która naprawdę pomoże w nauce wiązania butów. Weź dwie sznurówki w różnych kolorach i każdą przetnij po środku. Następnie zszyj razem tak, aby powstały sznurówki dwukolorowe. Używanie dwukolorowych sznurówek do nauki wiązania może bardzo pomóc dziecku które ma problem z odróżnieniem lewej strony od prawej. Możesz używać kolorowych sznurówek w każdej technice uczenia wiązania butów.

Jak nauczyć dziecko ubierania się?
Jak dobrze wychować dziecko?
Jakie zwierzątko kupić dziecku?
Jak nauczyć dziecko dzielenia się z innymi?
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak skompletować jesienną garderobę mężczyzny?
Skompletowanie męskiej garderoby, znaczy posiadanie uzupełniających...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub