Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Jak dbać o swoją twarz?
Jak dbać o swoją twarz?

Jak dbać o swoją twarz?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Nie tylko w gabinecie kosmetycznym możesz zadbać o swoją twarz. Z naszą instrukcją możesz wykonać zabieg w domu, dając sobie czas na relaks odżywiając skórę twarzy.
szczotkę, grzebień, ręczniki, maseczka do twarzy, zioła, gorąca woda.
1
Zwiąż włosy, tak aby nie spadały na twarz. Jeżeli masz krótkie załóż opaskę.
2
Połóż wilgotny ciepły ręcznik na twarz i pozostaw go przez kilka minut.
3
Zdejmij ręcznik i umyj twarz żelem do mycia twarzy odpowiednim do swojego typu twarzy.
4
Do garnka nalej wody i dodaj zioła odpowiednie do twojego rodzaju skóry oraz olejek aromatyczny. Np. rumianek, nasiona kopru włoskiego i róża są doskonałą kompozycja dla skóry suchej, rozmaryn lekarski, lawenda i mięta pieprzowa pomocne są dla tłustej skóry.
5
Zagotuj wodę raz z ziołami i zestaw z gazu. Nałóż ręcznik na głowę, pochyl się nad garnkiem i pozwól aby para otulała twoją twarz przez około 5-10 minut lub dłużej jeżeli masz ochotę.
6
Po skończeniu z „parówką” nałóż na twarz dobrana odpowiednio maseczkę. Pamiętaj aby unikać nakładania maseczki wokół oczu.
7
Połóż się na plecach i zrelaksuj czekając aż maseczka zaschnie. Na oczy połóż plasterki świeżego ogórka.
8
Umyj dokładnie twarz, aby nie pozostawić resztek maseczki.
9
Na koniec wetrzyj w twarz tonik, a potem krem nawilżający.
Jak poprawić wygląd cery?
Jak narysować twarz?
Jak naturalnie odmłodzić twarz?
Jak zrobić maseczkę na twarz 50+ ?
Wskazówki
  • maseczkę do twarzy możesz kupić gotową, ale również możesz ja zrobić w domu,
  • musisz przetestować różne rodzaje ziół, dopytaj w sklepie zielarskim, aby znaleźć zioła najbardziej odpowiednie dla Twojej cery.
  • Unikaj toników zawierających alkohol, mogą one przesuszyć nawet tłustą cerę.
 4.7/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

meszczyzna - 2010-07-15
Z takich 'parowek' powinien kozystac kazdy czlowiek. Jest to poprostu odzywienie naszej skory. Jak wiadomo nasza skora sie luszczy i znosi takie czynniki zewnetrzne jak wiatr, slonce, woda o sporej zawartosci kamienia.. to wszystko niszczy twarz plus nas loj. Parowka pozwala 'rozmiekczyc' pory i je usuniemy po przy regularnym zabiegu tego typu. Swietnie na skore dziala rownierz pomarancza.
Nie musisz wybierać się do kosmetyczki ani spa, aby zrobić sobie zabieg kosmetyczny twarzy. Potrzebujesz jedynie pół...
Jak zrobić sobie zabieg kosmetyczny twarzy?
Nie musisz wybierać się do kosmetyczki ani spa, aby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub