Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Jak dbać o swoją twarz?
Jak dbać o swoją twarz?

Jak dbać o swoją twarz?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Nie tylko w gabinecie kosmetycznym możesz zadbać o swoją twarz. Z naszą instrukcją możesz wykonać zabieg w domu, dając sobie czas na relaks odżywiając skórę twarzy.
szczotkę, grzebień, ręczniki, maseczka do twarzy, zioła, gorąca woda.
1
Zwiąż włosy, tak aby nie spadały na twarz. Jeżeli masz krótkie załóż opaskę.
2
Połóż wilgotny ciepły ręcznik na twarz i pozostaw go przez kilka minut.
3
Zdejmij ręcznik i umyj twarz żelem do mycia twarzy odpowiednim do swojego typu twarzy.
4
Do garnka nalej wody i dodaj zioła odpowiednie do twojego rodzaju skóry oraz olejek aromatyczny. Np. rumianek, nasiona kopru włoskiego i róża są doskonałą kompozycja dla skóry suchej, rozmaryn lekarski, lawenda i mięta pieprzowa pomocne są dla tłustej skóry.
5
Zagotuj wodę raz z ziołami i zestaw z gazu. Nałóż ręcznik na głowę, pochyl się nad garnkiem i pozwól aby para otulała twoją twarz przez około 5-10 minut lub dłużej jeżeli masz ochotę.
6
Po skończeniu z „parówką” nałóż na twarz dobrana odpowiednio maseczkę. Pamiętaj aby unikać nakładania maseczki wokół oczu.
7
Połóż się na plecach i zrelaksuj czekając aż maseczka zaschnie. Na oczy połóż plasterki świeżego ogórka.
8
Umyj dokładnie twarz, aby nie pozostawić resztek maseczki.
9
Na koniec wetrzyj w twarz tonik, a potem krem nawilżający.
Jak narysować twarz?
Jak zmniejszyć pory na twarzy?
Jak zrobić cytrynową maseczkę na przebarwienia?
Jak zmniejszyć rozszerzone pory?
Wskazówki
  • maseczkę do twarzy możesz kupić gotową, ale również możesz ja zrobić w domu,
  • musisz przetestować różne rodzaje ziół, dopytaj w sklepie zielarskim, aby znaleźć zioła najbardziej odpowiednie dla Twojej cery.
  • Unikaj toników zawierających alkohol, mogą one przesuszyć nawet tłustą cerę.
 4.7/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

meszczyzna - 2010-07-15
Z takich 'parowek' powinien kozystac kazdy czlowiek. Jest to poprostu odzywienie naszej skory. Jak wiadomo nasza skora sie luszczy i znosi takie czynniki zewnetrzne jak wiatr, slonce, woda o sporej zawartosci kamienia.. to wszystko niszczy twarz plus nas loj. Parowka pozwala 'rozmiekczyc' pory i je usuniemy po przy regularnym zabiegu tego typu. Swietnie na skore dziala rownierz pomarancza.
Piękna cera jest bezcenna i jest to zupełnie niezbędne dla każdej świadomej kobiety. Jednak nie musisz myśleć o drogich...
Jak zrobić rozświetlającą maseczkę do twarzy?
Piękna cera jest bezcenna i jest to zupełnie niezbędne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub