Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?

Jak zmienić hasło na Facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (19 ocen)
Oceń 

Kiedy czujesz, że bezpieczeństwo Twojego konta jest zagrożona, zmiana hasła jest ważnym czynnikiem bezpieczeństwa. Facebook posiada wiele opcji prywatności i ustawień konta, które utrzymują Twoją tożsamość i konto zabezpieczone. Z tymi wszystkimi ustawieniami, zmiana hasła może wydawać się dziwna, ale proces ten jest bardzo prosty. Kiedy ustawiasz nowe hasło, użyj kombinacji numerów liter i znaków przestankowych, aby Twoje konto było dobrze zabezpieczone.

1
Zaloguj się na swoim koncie na Facebook.
2
W prawym górnym rogu znajduje się strzałka. Wciśnij ją aby rozwinąć menu i wybierz "Ustawienia konta".
3
Otworzy się nowa strona z ogólnymi ustawieniami konta. Przy pozycji "hasło" kliknij w łącze "edytuj".
4
Wpisz swoje obecne hasło w odpowiednim polu.
5

W następnym polu wpisz swoje nowe hasło i potwierdź je. Nowe hasło musi zawierać co najmniej sześć znaków, może być to też kombinacja numerów, liter i znaków przestankowych. System będzie rozróżniał małe litery od dużych, tak więc upewnij się, że przycisk CapsLock nie jest wciśnięty.

6
Naciśnij w guzik „zapisz zmiany”. Twoje nowe hasło jest już aktywne.
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak usunąć post na facebooku?
Zmiana zapomnianego hasła w Windows XP
Jak zablokować zdjęcia profilowe na Facebooku?
Wskazówki
  • Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz zresetować je klikając w link „zapomniałem hasła” na stronie logowania. System wyśle Ci przypomnienie hasła na maila którego podałeś przy zakładaniu swojego Facebooka.
 3.1/5 (19 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Od organizowania prywatnych imprez przez organizacje wycieczek do przerw szkolnych, możesz organizować i publikować...
Jak założyć wydarzenie na Facebooku?
Od organizowania prywatnych imprez przez organizacje wycieczek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub