Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?

Jak zmienić hasło na Facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (19 ocen)
Oceń 

Kiedy czujesz, że bezpieczeństwo Twojego konta jest zagrożona, zmiana hasła jest ważnym czynnikiem bezpieczeństwa. Facebook posiada wiele opcji prywatności i ustawień konta, które utrzymują Twoją tożsamość i konto zabezpieczone. Z tymi wszystkimi ustawieniami, zmiana hasła może wydawać się dziwna, ale proces ten jest bardzo prosty. Kiedy ustawiasz nowe hasło, użyj kombinacji numerów liter i znaków przestankowych, aby Twoje konto było dobrze zabezpieczone.

1
Zaloguj się na swoim koncie na Facebook.
2
W prawym górnym rogu znajduje się strzałka. Wciśnij ją aby rozwinąć menu i wybierz "Ustawienia konta".
3
Otworzy się nowa strona z ogólnymi ustawieniami konta. Przy pozycji "hasło" kliknij w łącze "edytuj".
4
Wpisz swoje obecne hasło w odpowiednim polu.
5

W następnym polu wpisz swoje nowe hasło i potwierdź je. Nowe hasło musi zawierać co najmniej sześć znaków, może być to też kombinacja numerów, liter i znaków przestankowych. System będzie rozróżniał małe litery od dużych, tak więc upewnij się, że przycisk CapsLock nie jest wciśnięty.

6
Naciśnij w guzik „zapisz zmiany”. Twoje nowe hasło jest już aktywne.
Jak usunąć FarmVille?
Jak ukryć profil na Facebooku?
Jak założyć wydarzenie na Facebooku?
Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku?
Wskazówki
  • Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz zresetować je klikając w link „zapomniałem hasła” na stronie logowania. System wyśle Ci przypomnienie hasła na maila którego podałeś przy zakładaniu swojego Facebooka.
 3.1/5 (19 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Jeśli ktoś Cię spamuje lub przeszkadza Ci na Facebooku, możesz zablokować go tak, że Cię nie znajdzie, albo nie...
Jak zablokować znajomego na Facebooku?
Jeśli ktoś Cię spamuje lub przeszkadza Ci na Facebooku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub