Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Projektowanie budynków > Jak wykryć żyłę wodną?
Jak wykryć żyłę wodną?

Jak wykryć żyłę wodną?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (354 ocen)
Oceń 
Wiele osób może pierwszy raz słyszy o czymś takim jak żyła wodna. Co to jest? Żyły wodne występują głęboko w gruncie. Woda zawarta w przepuszczalnych warstwach ziemi jest nazywana właśnie żyłą wodną. Może ona być ruchoma. Dziedzina zajmująca się tym zjawiskiem jest nazwana radiestezją. Za pomocą odpowiednich urządzeń bada ona występowanie oraz charakterystykę żył wodnych. Radiesteci uważają, że żyły wodne mają negatywny wpływ na organizm człowieka, dlatego też należy chronić się przed nimi. Tego typu zjawiska były znane już od starożytności. Wiadomo, że starożytni Egipcjanie zajmowali się radiestezją. Należy jednak podkreślić, że nie ma naukowego potwierdzenia wpływu żył wodnych na organizm człowieka.
1
Po pierwsze odpowiedzmy sobie na pytanie: co jest nam potrzebne do wykrywania żył wodnych i czy każdy może to zrobić? Są różne teorie. Większość z nich mówi o tym, że żeby korzystać ze sprzętu radiestezyjnego trzeba mieć specjalne predyspozycje. Okazuje się, że większość populacji ludzkiej ma tego typu zdolności - jedni większe, drudzy mniejsze. Do badania żył wodnych potrzebna nam będzie różdżka radiestezyjna, bądź wahadło. Można je kupić w specjalistycznych sklepach, bądź zrobić samemu.
2
Jak zrobić samodzielnie różdżkę, bądź wahadło? Jeśli chodzi o różdżkę, należy znaleźć odpowiednią gałązkę brzozy. Koniecznie musi to być brzoza. Gałązka powinna być delikatna, w kształcie litery Y. Zamiast gałązki możesz również użyć drutu w kształcie litery Y. Wahadło natomiast można zrobić za pomocą sznurka oraz jakiegoś ciężarka. Może to być na przykład obrączka.
3
Mając już odpowiedni sprzęt, przejdźmy do rzeczy. Badając grunt pod kątem żył wodnych, powinniśmy najpierw ustalić zasady reagowania różdżki, bądź wahadła na żyły. Jeśli wahadło poruszy się (zacznie oscylować), to z dużym prawdopodobieństwem pod ziemią jest żyła wodna. W przypadku różdżki, powinna ona skierować się ku ziemi. Należy chodzić spokojnie i powoli obserwując ruchy sprzętu radiestezyjnego. Będąc na miejscu, w którym wahadło zostało wprawione w oscylację, należy zatrzymać wahadło i jeszcze raz spytać, czy weszliśmy w strefę promieniowania żyły wodnej. Jeśli wahadło zacznie obracać się w prawo, oznacza to potwierdzenie.
4
Żyły wodne można wykryć również za pomocą innych metod. Można to zrobić za pomocą słoika z wodą oraz kredą. Ta metoda jest bardziej wskazana do zastosowania w domu/mieszkaniu. Należy w kilku miejscach w pokoju ustawić napełnione zimną wodą słoiki. Kredę należy rozdrobnić. W miejscu, gdzie znajduje się żyła wodna, kreda powinna szybciej opadać, niż w pozostałych słoikach. Dobrze jest robić to z pomocą innych osób, żeby nie tracić czasu na wsypywanie kredy do słoika, dlatego, że w tym eksperymencie ważny jest czas.
Jak układać kostkę brukową?
Jak wiercić w metalu?
Darmowe programy do projektowania domów
Jak uzupełnić fugi między płytkami ceramicznymi?
 4.2/5 (354 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zamontować drzwi?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub