Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Architektura Ogrodu > Ogólne Planowanie Krajobrazu > Jak zmienić zwykłe podwórko w ogród marzeń?
Jak zmienić zwykłe podwórko w ogród marzeń?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Marzy Ci się wspaniały ogród jak ze snu, w którym można by było spędzać niemal cały wolny czas ze swoją rodziną? Chcesz coś zmienić, ale nie wiesz od czego zacząć i jak się w ogóle zabrać za sprawę? Zanim zatrudnisz szereg architektów, sprawdź poniższe porady.
4
Przemyśl czy naprawdę chcesz tarasy, fontanny czy klomby. Wymagają one stale wiele pracy, dużo więcej niż trawnik. Drewniany taras trzeba regularnie zabezpieczać i reperować, woda w fontannie musi być wymieniana, filtry czyszczone, gazony z kwiatkami muszą być pielone, podsypywane korą itp.
5
Największy popyt na sprzęt ogrodniczy jest wiosną zatem nie spiesz się z zakupami ponieważ właśnie wtedy ceny są najwyższe. Zakupy najlepiej jest zrobić późną jesienią.
6
Zainstaluj w swoim ogrodzie zbiornik wodny np. oczko wodne, fontannę, strumyk itp. Jeśli nie stać cię na taki zbytek możesz wykorzystać do tego celu zwykły dziecięcy basenik. W tym celu wykop dół odpowiadający basenikowi i wyrównaj dno. Zrób dziury w bokach basenu, aby zapewnić odpływ wody podczas deszczów i umieść basenik w wykopie, dokładnie obsypując jego ściany ziemią. Na spód basenu nasyp gruboziarnisty piasek oraz torf. Wystające kawałki plastiku przykryj płaskimi kamieniami. Wypełnij teraz basenik wodą i gotowe oczko wodne.
Jak zrobić skalniak?
Jak zrobić perfumy z płatków róż?
Jak urządzić ślub kościelny w plenerze? Względy formalne.
Jak zrobić ocet ziołowy?
< poprzedniastrona 2 z 2
 3.4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy z nas może zająć się robieniem ozdób ogrodowych w tym ozdób z cementu. Mogą je robić zarówno dorośli jak i...
Jak zrobić rzeźbę ogrodową z liścia?
Każdy z nas może zająć się robieniem ozdób ogrodowych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub