Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Gry Komputerowe > Jak nagrać grę na Xbox 360?
Jak nagrać grę na Xbox 360?

Jak nagrać grę na Xbox 360?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (291 ocen)
Oceń 

Nagrywanie gier na Xbox nie jest sprawą trudną jednak wielu użytkowników ma problemy z robieniem kopii zapasowych swoich gier. Przedstawiam wskazówki, które pomogą tworzyć kopie zapasowe ulubionych gier za pomocą programu ImgBurn.

Dwa pliki obraz płyty z grą np. .iso i plik .dvd, Czystą płytę dwuwarstwową DVD+R DL., Nagrywarkę dwuwarstwową (double layer).
1

Jeżeli nie masz pliku .dvd musisz go utworzyć. Otwórz notatnik i wklej do niego

LayerBreak=1913760
NAZWA_OBRAZU.rozszerzenie

Np.

LayerBreak=1913760
COD.iso

Zapisz plik wybierając Plik -> zapisz jako… i wpisz nazwę pliku z rozszerzeniem .dvd (nazwa musi być taka sama jak nazwa obrazu) np. COD.dvd, w polu „Zapisz jako typ” wybierz wszystkie pliki. Plik .dvd musi znajdować się w tym samym katalogu co plik obrazu.

2

Uruchom program ImgBurn. Wybierz „Write image file to disc”, w polu „Source” kliknij ikonę „Browse for a file…”, przejdź do katalogu w, którym znajdują się te dwa pliki i wybierz plik z rozszerzeniem .dvd.

3

W polu „Destination” wybierz swoją nagrywarkę i kliknij „Write”. Płyta zacznie się nagrywać (może to zająć nawet od kilkunastu jak do kilkudziesięciu minut).

Jak przyspieszyć komputer za darmo?
Jak zrobić spis treści w Wordzie?
Jak zainstalować Skype?
Jak zrobić wykres w Excelu?
Wskazówki
  • Obrazy zawsze nagrywaj na płytach DVD+R DL dobrej jakości np. VERBATIM lub MAXELL. Prędkość nagrywania nie powinna przekraczać 2,4x. Aby uruchamiać kopie zapasowe gier musisz mieć przerobioną konsolę w przeciwnym razie gra się nie uruchomi.
Przeczytaj teraz: Jak edytować PDF?
 5/5 (291 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

simao95 - 2011-05-17
witam mam taki problem w programi nie ma nagrywarki sony ktora posiadam i niewiem jak mam nagrac gre. Z gory dzieki za odpowiedz ;)
Programy Adobe Acrobat stosują format plików PDF (Portable Document Format). Użytkownicy często konwertują pliki...
Jak przekonwertować plik pdf na doc?
Programy Adobe Acrobat stosują format plików PDF (Portable...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub