Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > Jak zrobić malinkę?
Jak zrobić malinkę?

Jak zrobić malinkę?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (300 ocen)
Oceń 
"Malinka" świadczy o namiętności.... Zrobienie "malinki" polega na zassaniu skóry partnera, przy odpowiedniej długości ssania na skórze pozostaje ślad nazywany potocznie "malinką".
1
Mimo pozorów malinka jest dość intymnym sposobem na okazanie uczuć, pewnie przez to że zostawia ona widoczny ślad na skórze, który nie znika przez pewien czas. Robienie malinki partnerowi jest naprawdę łatwe! Trzeba tylko wiedzieć, że on tego chce, wyczuć odpowiedni moment no i znaleźć się we właściwym miejscu.
2
Najlepiej podczas namiętnego pocałunku przejść do szyi partnera. Nie trzeba się stresować, że malinka nie wyjdzie. Wystarczy złożyć usta w tzw. dziubek, przyłożyć je do szyi i zassać. Wszystko zależy od tego jak mocno i z jaką intensywnością ssiesz skórę partnera, ale przeważnie wystarczy ok 20, 30 sekund aby na skórze pozostał ślad.
3
Aby Twoja malinka była jeszcze większą przyjemnością dla partnera jej robienie możesz przeplatać z całowaniem, podgryzaniem, lizaniem i krótkim ssaniem skóry. Wszystko to można robić dowolnie jak i... w dowolnych miejscach, jednak najbardziej powszechnym miejscem na malinkę jest szyja i dekolt.
4
Malinka nie jest groźna. Jest to bardzo niewielkie krwawienie pod skórą o charakterze naczyniowym. Musimy pamiętać o tym, że malinka jest bardzo widoczna (w postaci zaczerwienienia). Średnio utrzymuje się około tygodnia, zdarza się, iż krócej lub dłużej, ale wszystko zależy od intensywności z jaką została wykonana.
Jak pocałować dziewczynę jeśli jest się nieśmiałym?
Jak zaimponować chłopakowi?
Jak zaprosić chłopaka na randkę?
Jak sprawić, aby dziewczyna się zakochała?
Ostrzeżenia
  • Jeśli boisz się że malinka nie wyjdzie, lub sądzisz że nadal nie potrafisz jej robić... poćwicz na własnej ręce! ;-)
Wskazówki
  • Jeśli posiadamy malinkę i nie chcemy zostać narażeni na "dziwne" spojrzenia, warto pomyśleć o tym jak następnego dnia mamy zamiar zmniejszyć widoczność malinki.
  • można użyć pudru, lub korektora
  • nosić golfy
  • założyć apaszkę lub szalik ( zobacz też; http://www.youtube.com/watch?v=nVFkson_yVA )
 3.5/5 (300 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (24)

xxx - 2013-07-22
Jak dla mnie to niedojrzała chęć "oznakowania" drugiej osoby tak, jakby była czyjąś własnością...
loka - 2013-06-24
Boshe, jak ktoś lubi malinki to niech je robi i ma, to że wam się nie podobają to macie problem, a podczas ich robienia partnerowi jest przyjemnie i miło, a one i tak zaraz znikają, to nie głupota.
skrzacik0007 - 2013-05-27
""Malinka" świadczy o namiętności" raczej głupocie i niedojrzałym podejściu do miłości i partnera...
efi5 - 2013-04-17
Nie prawda "malinka" jest brzydkim zwyczajem nie dojrzałych emocjonalnie ludzi.Raczej nikt nikomu nie robi siniaków i do tego paskudnie wygladających na znak namiętności.Ot jeszcze jedna głupota.Lepiej byłoby żeby zamiast "malinki" zaprosić ukochaną na romantyczny spacer.
zenek50zenek - 2013-04-09
dla mnie malinka to dziecinada i tyle
pyska . - 2013-03-30
mi kolega próbował zrobić malinke przy całowaniu jednak mu nie wyszło ;/ hehehe ;D myślę , że powinien to przeczytać .
chanel17 - 2013-02-20
ja lubie miecc malinki !!!!!!
aleksis - 2012-08-16
kurde mi nie wychodzi nawet na ręku ;/ . Może ktoś da jakiś filmik jak to się robi albo jakąś instrukcję z obrazkami ?
`Ciastek. - 2012-08-16
Odkurzaczem najlepiej
kaliba - 2012-06-29
ja mam aparat i robiąc malinkę ranię sobie wargi... ;C
OluŚkA ;-* - 2012-03-17
no malinka a ramiączko to znaczna różnica ! , ale wykonalna jeśli sobie zawiążesz wokół szyi i zciśniesz na pół godz. to może ? !
a na malinkę potrzeba chłopaka lub przyjaciółkę.
odkurzacz też dobra rzecz ... moja kumpela tak się kryła przed byłym xdd
magduś665 - 2010-11-16
po co wam te malinki??????????
Domi - 2010-10-31
Może mi wyjdzie najpierw potrenuję na ręce.
Dzięki za pomoc;]
An:)3w - 2010-01-04
heh . ja z moją dziewczyną robimy to wlasnie tak jak pisze na gorze . najpierw sie calujemy potem albo ja albo ona zjezdza nizej i robi malinke ; )) a jezeli chodzi o probowanie to najlepiej na swojej rece trenowac najpierw zaciskajac lekko zebami i ssąc a potem juz bez zebow ; )
Kinka - 2009-11-17
a mi wyszła odrazu ;]
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub