Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jak dobierać ubrania do sylwetki?
Jak dobierać ubrania do sylwetki?

Jak dobierać ubrania do sylwetki?

, specjalista Tipy.pl
 1/5 (2 ocen)
Oceń 
Mało kto wie jak powinniśmy dobierać sobie garderobę po to, żeby ukryć niektóre defekty, bądź po prostu, żeby uniknąć ubrań, w których będziemy wyglądać niekorzystnie. Jest wiele zasad, których powinniśmy przestrzegać w zależności od typu sylwetki, tężyzny fizycznej, czy wzrostu. Wskazówki tego typu mogą przydać się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Te rady są szczególnie ważne podczas robienia zakupów. Mogą nas one ukierunkować, dzięki czemu nie będziemy tracić czasu na mierzenie zbędnych rzeczy. Sprawią one również, że będziemy wyglądać korzystniej, a tym samym czuć się lepiej we własnej skórze. Jest wiele typów sylwetek oraz wiele mankamentów, których nie należy eksponować. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki odnośnie dobierania garderoby.
1
Po pierwsze, zajmijmy się osobami, które są wysokie i szczupłe. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego typu sylwetki. Jednakże to nieprawda. Jest kilka zasad, których warto przestrzegać. Jeśli posiadasz chudą sylwetkę, unikaj obcisłych ubrań, a także ubrań, które odkrywają znacząco twoje ciało, min. podkoszulek. Może wyglądać to nieestetycznie. Jeśli masz długą, chudą szyję należy ją zakrywać, np. szalikiem, naszyjnikami, golfem czy też włosami. Mężczyźni z tym typem sylwetki nie powinni nosić zbyt długich, bądź zbyt krótkich włosów.
2
Co w sytuacji, gdy jesteś osobą niską i puszystą? Ubrania, które kupujesz, powinny dobrze do ciebie przylegać. Nie powinny być zbyt luźne, ponieważ dodaje to kilka kilogramów więcej. Tyczy się to szczególnie okolic ramion. Ubranie w tej części ciała powinno dobrze przylegać. Nie należy nosić bluzek z puszystymi, luźnymi ramionami. Powinno się unikać również sporych ozdób, dużych guzików, czy broszek. Pamiętaj, że przy tym typie figury wskazane są proste suknie, garsonki, które wydłużą twoją sylwetkę. To samo tyczy się krótkich żakietów, kamizelek.
Jak się ubierać żeby ukryć brzuch?
Jak dobrać ubrania do sylwetki jabłka?
Jak dobrać ubranie do figury? cz. 1
Jak zmniejszyć koszulkę?
strona 1 z 2następna >
 1/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak dobrać ubrania do sylwetki jabłka?
Kobiety o sylwetce jabłka mają słabo zarysowaną linię...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub