Tutaj jesteś: Elektronika > Aparaty Fotograficzne i Kamery > Aparaty Cyfrowe > Jak robić zdjęcia aparatem cyfrowym?
Jak robić zdjęcia aparatem cyfrowym?

Jak robić zdjęcia aparatem cyfrowym?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Fotografowanie aparatem cyfrowym jest proste, wygodne i daje wiele możliwości. Jednak to, jaką kompozycję nadamy zdjęciom, zależy już od nas samych. Żeby robić dobre zdjęcia potrzebna jest pewna doza umiejętności i predyspozycji. Laikom fotografii na dobry początek z całym przekonaniem wystarczy twórcza potęga umysłu i trochę intuicji.
1
Aparat kompaktowy niesie ze sobą wiele wyzwań, możliwości dostrajania i komponowania według własnego uznania. Jednak nieważne jest to, co fotografujemy, ale jak to robimy. Możemy trafić na idealny moment, jednak źle dobrane ujęcie, bądź źle ustawiona pozycja zniweczą cały nasz wysiłek. Oto kilka cennych wskazówek dla amatorów i dla bardziej zaawansowanych sympatyków fotografii na temat tego, jak poprawnie wykonywać zdjęcia:
2
Jak trzymać aparat?

Pytanie wydaje się zbyt oczywiste, jednak ma ogromnie duże znaczenie. Niewielu zdaje sobie sprawę z tego, jak istotne jest dla jakości obrazu dokładne trzymanie aparatu. Poruszenie aparatem w momencie naciśnięcia migawki spowoduje zamazanie obrazu lub jego niedostateczną ostrość. Aparat powinniśmy trzymać oburącz. Możemy sobie w tym pomóc przykładowo opierając się o ścianę, wtedy uzyskamy stabilność. W momencie robienia zdjęcia ważne jest wstrzymanie oddechu, po to by utrzymać nieruchomą pozycję. Pamiętaj również o tym, aby nie zostawiać palcami śladów na obiektywie. Zawsze trzymaj sprzęt od spodu lub bokami. Trzymając aparat dołem i górą możemy nieświadomie przysłonić flesz, co w rezultacie spowoduje niedoświetlenie obrazu.
Jak robić zdjęcia jesieni?
Jak drukować zdjęcia?
Jak zrobić zdjęcia ślubne?
Jak fotografowac obiekty w ruchu?
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak skomponować zdjęcie?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub