Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak usunąć kogoś ze znajomych na Facebooku?
Jak usunąć kogoś ze znajomych na Facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
Jesteś już po prostu zmęczony zachowaniem znajomego, który ciągle zamęcza Cie wiadomościami albo spamuje Twoją facebook'ową ścianę? Chcesz usunąć go z listy znajomych? Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.
1

Usuwanie znajomych na Facebooku - Metoda 1.

  1. Zaloguj się na Facebooku.

  2. Wejdź w zakładkę ‘Konto’ w górnym prawym rogu strony. Możesz wyświetlić tę opcję w każdej chwili i na dowolnej stronie facebook’owej.

  3. Przejdź do zakładki ‘Edytuj znajomych’. Zorientujesz się, że znalazłeś się w kategorii ‘Szukaj znajomych’

  4. Kliknij kategorię ‘Wszyscy znajomi’ (lista rozwijana pod "Znajomi"), zaraz nad okienkiem ‘Szukaj znajomych’. Tutaj, będziesz mieć możliwość zobaczenia wszystkich znajomych i wszystkich grup do, których należysz.

  5. Znajdź znajomego, którego chcesz usunąć z listy.

  6. Zaraz obok imienia i nazwiska Twojego znajomego, znajdziesz znaczek X. Kliknij w ten znaczek i w tym momencie wyskoczy okienko z pytaniem: ‘Czy na pewno chcesz usunąć użytkownika z listy znajomych?’.

  7. Kliknij ‘Tak’ i sprawa załatwiona.

2

  1. Znajdź znajomego, którego masz zamiar usunąć z listy znajomych.

  2. Skieruj się do górnej części strony i kliknij zakładkę ‘Profil’.

  3. Na panelu po lewej stronie znajdziesz okienko o nazwie ‘Znajomi’. Kliknij linka ‘Zobacz wszystkich’.

  4. Wpisz imię i nazwisko swojego znajomego w okienku wyszukiwarki.

  5. Kliknij imię i nazwisko znajomego.

  6. Zjedź na dół strony i popatrz w jej lewy róg. Wybierz opcję ‘Usuń ze znajomych’

  7. Pojawi się prośba o potwierdzenie. Kliknij ‘Usuń ze znajomych’.

  8. Usunąłeś znajomego! Kliknij ‘OK.’, aby zamknąć okno. Jeżeli tego nie zrobisz, samo się ono zamknie po kilku sekundach.

3

  1. Wejdź na profil swojego znajomego.

  2. Zjedź na dół strony, zawierającej podstawowe informacje.

  3. Tam znajdziesz kilka napisanych na niebiesko słów ‘Usuń ze znajomych’.

  4. Kliknij ten link.

  5. Wyskoczy wiadomość pytająca Cię ‘Czy na pewno chcesz usunąć użytkownika z listy znajomych?’

  6. Kliknij ‘Tak’.

Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak ukryć profil na Facebooku?
Ostrzeżenia
  • Ty również zostaniesz usunięty z listy znajomych danej osoby, więc jeśli wpisze w wyszukiwarkę Twoje imię i nazwisko, będzie wiedziała, że ją usunąłeś.
  • Nie trać zbyt wiele czasu na szukanie możliwości usunięcia więcej niż jednej osoby z listy na raz. Facebook nie oferuje obecnie takiej możliwości. Pamiętaj o tym, kiedy będziesz akceptować zaproszenia do znajomości. Łatwo dodać kogoś do znajomych, znacznie trudniej jest tego kogoś usunąć.
Wskazówki
  • Wiadomość z ostrzeżeniem nie będzie wysyłana do Twoich znajomych, więc możesz ich usunąć tylu na ilu masz ochotę.
  • Jeżeli naprawdę chcesz przeciąć wszelkie więzy, łączące Cię z daną osobą na Facebooku, zablokuj ją. Jako dodatek do usunięcia znajomego z listy, możesz kliknąć linka ‘Zablokuj użytkownika’, dzięki temu zapobiegniesz odszukaniu przez daną osobę Twojego profilu w wyszukiwarce i spowodujesz, że nie będzie mogła oglądać Twojego profilu (chociaż będzie mogła znaleźć i przeglądać Twój profil, w momencie gdy nie będzie zalogowana; wszystko zależy od Twoich ustaleń prywatności). Usunięty i zablokowany znajomy, będzie niewidoczny również dla Ciebie, jednak możesz mieć dalej kontakt z daną osobą poprzez aplikacje (np. różne gry).
  • Pamiętaj, że usunięci znajomi nadal będą mieli wgląd do Twoich komentarzy, w przypadku wypowiedzi pod postami waszych wspólnych znajomych. Ty także będziesz widzieć komentarze usuniętej osoby.
  • Zablokowanie znajomego jest tymczasowe, możesz wyłączyć tę opcję po jakimś czasie. Jednak jeśli będziesz chciał z powrotem mieć kogoś w znajomych, będziesz musiał wysłać raz jeszcze zaproszenie do danej osoby, w celu potwierdzenia przez nią znajomości.
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

lugruk - 2011-09-01

Znajomego usuwa się po lewej stronie pod paskiem ze znajomymi na własnej stronie fb

Dudson - 2011-06-10
dzieki za odp pomoglo
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element życia każdego z nas. Natomiast to Facebook zyskał największą...
Jak zmienić status związku na Facebooku?
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub