Tutaj jesteś: Zwierzęta > Gady, Gryzonie i Małe Zwierzęta Domowe > Myszy > Jak pozbyć się myszy?
Jak pozbyć się myszy?

Jak pozbyć się myszy?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Myszy w domu to spory problem dla jego mieszkańców. Często przenoszą różne choroby oraz niszczą nasze podłogi, meble, dywany, a co gorsza nasze zapasy żywnościowe. Myszy są nieodłącznym towarzyszem człowieka. Znajdują się wszędzie tam, gdzie żyje człowiek. Prawdopodobnie ich inwazja miała miejsce na początku gospodarki rolnej, kiedy to człowiek zakładał swoje gospodarstwa, farmy. Myszy to gryzonie, które bardzo łatwo przystosowują się do różnych warunków. Można je znaleźć zarówno w ciepłym klimacie, jak i w chłodnych miejscach. Ich stada żyją nawet w kopalniach, czy chłodniach. Czym żywi się mysz? Odpowiedź jest prosta. Wszystkim. Bez problemu zje produkty pochodzenia roślinnego, zwierzęcego, czy nawet strzępy gazet. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki dotyczące pozbywania się tego typu niechcianych gości.
1
Po pierwsze, scharakteryzujmy zachowania myszy po to, żeby lepiej zrozumieć wroga. Jak wygląda mysz, każdy wie. Co można powiedzieć na temat jej życia? Stada myszy są zhierarchizowane. Długość życia tego gryzonia to zazwyczaj 1,5 roku. Nie żyje ona długo, jednakże bardzo szybko rozmnaża się. Może przenosić różnego rodzaju choroby. Mysz prowadzi głównie nocny tryb życia, więc ciężko ją zobaczyć za dnia.
2
Co na myszy? Jest to bardzo ważne pytanie. A odpowiedź na nie może przynieść nam niezwykle dużo radości i satysfakcji. Z pewnością do wojny z myszami trzeba się nieźle przygotować. Strategia musi być dobrze przemyślana, tak żeby unicestwić wszystkich członków tej bandy. Pierwszą metodą, której możemy użyć jest nasz niezastąpiony przyjaciel- kot. Chcąc pozbyć się myszy, zaprośmy kota w nasze progi. Po kilku dniach kot powinien upolować kilka sztuk tych gryzoni. Możesz wpuścić do domu kilka kotów. Wtedy efekty będą bardziej widoczne.
Jak się bawić z chomikiem?
Jak opiekować się kotem?
Jak hodować węża zbożowego?
Jak zabezpieczyć kable przed królikiem?
strona 1 z 2następna >
 2.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak sadzić ogórki?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub