Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Flirt > Jak zwrócić na siebie jego uwagę?
Jak zwrócić na siebie jego uwagę?

Jak zwrócić na siebie jego uwagę?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (17 ocen)
Oceń 
Podoba ci się pewien chłopiec ze szkoły, jednak on cię nie zauważa? Dowiedz się co robić, aby zwrócić na siebie jego uwagę.
1
Najlepiej na samym początku powinnaś obserwować chłopaka który ci się podoba ale nie żebyś go prześladowała! Nie chodź za Nim po szkole, tylko dyskretnie podpatruj go, gdzie chodzi na przerwie. To bardzo ci ułatwi jakiś z nim kontakt.
2
W okolicznościach gdy on będzie sam zagadnij go ale się nie przestrasz, możesz się przysiąść do niego na ławkę, a potem zaimponuj mu ale nie dołuj. Nie rób z siebie jakieś "paniusi" i nie udowadniaj mu za wszelka cenę że jesteś najmądrzejsza, tylko nie rób z siebie kretynki, najlepiej po odejściu kuś go i czaruj ale nie zwalaj z nóg. Posyłaj mu uśmiechy, mruż oczy i poprawiaj włosy, ale nie rzucaj się na niego.
3
Możesz potem zaproponować coś ale nie naciskaj. Skoro już rozmawiacie, przełam się i zagadnij na temat fajnego koncertu itp. Jeśli chłopak okaże zainteresowanie to bingo!!!
Jak zacząć rozmowę z nieznajomą?
Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?
Jak zapomnieć o chłopaku?
Jak zrobić malinkę?
 3.9/5 (17 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (12)

Gosiak! - 2012-03-22
Tak u mnie też tak jest. Cholernie mi się on podoba ale w żaden sposób nie umiem zwrócić na siebie jego uwagi. on ma wszystko co się liczy u chłopaka. poczucie humoru, piękne oczy, przyjaciół... nie wiem co dalej. chyba powinnam sobie odpuścić. ;(
Julusia - 2011-04-14
Mi się jeden chłopak podoba ale nie zwraca na mnie uwagi a jeżeli po tym uzna mnie za idiotkę to co nie wiem co mam zrobić:-(
Tak która pragnie tego jedynego - 2011-03-05
A to naprawde zadziała?
Idka - 2010-11-23

Quote From sflustrowana i zagubiona. domi,
to nie działa. nigdy nie zadziała.. tym bardziej, że jesteś brzydka, a chłopak, który Ci się podoba jest 3 lata starszy i ma całe mnóstwo koleżanek sto razy ładniejszych od ciebie ;( i jest egoistą...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Im dłużej będziesz myśleć o sobie że jesteś brzydka tym dłużej będziesz miała problemy z chłopakami. Prawda jest taka, że nie ważne jak wyglądasz tylko co o sobie myślisz. Jeśli się uważasz za piękną i wspaniałą to inni będą cię taką widzieć. Poza tym każdy ma inny gust - jedni wolą blondynki, inni rude, jedni wieszaki, inni pulchne dziewczyny u których jest "za co złapać", jeszcze inni lubią dziewczyny w okularach. Nie ma osoby na świecie, która by się wszystkim podobała - tak samo nie ma nikogo, kto by się nikomu nie podobał. Więc zacznij zachowywać się dorośle a nie jak dzieciuch, przestań się użalać nad sobą, rozpaczać i wypisywać bzdury. Jeśli chodzi o różnicę lat to wierz mi, że 3 lata to jest tyle co nic. Im będziesz starsza tym mniej będziesz odczuwać różnicę wieku. Jest mnóstwo małżeństw gdzie ta różnica wynosi nawet 20 lat!! Więc - ogarnij się!

sflustrowana i zagubiona. domi - 2010-11-22
dresiara - 2010-11-05
najgorsze jest to mimo, że się starasz, a on nawet nie zwraci uwagi ;o ;
kora - 2010-05-09
to nie jest takie proste ; [[[[
Anitkaaa . xDee . - 2010-03-02
A ja zakochałam sie w chłopaku który podlizuje sie lasce z mojej kl. która go nie kocha nie wiem co robić .
karka - 2009-11-13
udało sie :)
żabcia - 2009-10-03
to nie takie łatwe:(
Marta - 2009-05-20
żeby zwrócić uwagę chłopaka ze szkoły możesz się wkręcić w jakiś sposób do jego klasy. Najlepiej abyś poznała jego najbliższe koleżanki i kumpli. Jak już ich poznasz to krótka droga do niego - na pewno cię zauważy. Teraz jak już go poznasz czeka cię kolejny etap. Musisz zrobić coś co mu zaimponuje.
Kara1221 - 2009-05-18
Jasne i to takie proste i przyjemne :/
Wiele kobiet marzy o tym, żeby spotkać księcia z bajki, który porwie ją na białym rumaku. W dzisiejszych czasach jest...
Jak poderwać milionera?
Wiele kobiet marzy o tym, żeby spotkać księcia z bajki, który porwie ją na białym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub