Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że facet sobie pogrywa?
Jak rozpoznać, że facet sobie pogrywa?

Jak rozpoznać, że facet sobie pogrywa?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (13 ocen)
Oceń 
Więc spotykasz się z nim już jakiś czas. Zrobił na tobie ogromne wrażenie, ale nie jesteś pewna czy ty na nim też? Niby jest porządku, ale czasem wydaje ci się, że nie jest z tobą do końca szczery. Oto 10 oznak, że facet, z którym się spotykasz tylko sobie z tobą pogrywa.
1

Dzwoni w ostatniej chwili

Jeśli dzwoni i prosi o spotkanie w ostatniej chwili to znaczy, że mogłaś nie być jego pierwszym wyborem. Piątek popołudniu dochodzi 18sta a tu telefon z propozycją spotkania na ten sam wieczór. Przecież mogłaś sobie już coś zaplanować. Najwyraźniej nie bolałoby go bardzo gdybyś odmówiła albo jest tak pewny siebie, że myśli, że rzucisz dla niego wszystko. Facet, który traktuje kobietę na poważnie nie czekałby z obawy, że może nie udać mu się spędzić tego wieczoru z tobą.

2

Nigdy nie chce wychodzić

Spotykacie się u ciebie a na propozycję abyście razem gdzieś wyszli zawsze mówi, że chce mieć cię tylko dla siebie i tym samym zostajecie znów w domu. Jeżeli nie chce z tobą wychodzić na miasto może to oznaczać, że się najzwyczajniej ukrywa. Może spotyka się też z inną dziewczyną i boi się, że ona czy ktoś z jej znajomych zobaczy was razem.

3

Nie odbiera telefonu

Jeżeli będąc z tobą ignoruje dzwoniący telefon czy nie odpisuje na wiadomości tekstowe, które ciągle do niego przychodzą jak jesteście razem może to świadczyć, że ma coś do ukrycia. Może to jego druga dziewczyna dzwoni a on później jej ładnie wytłumaczy, że telefon zostawił w biurze i dopiero go odebrał.

Jak poznać, że chłopak jest zakochany?
Jak rozpoznać zakochanie?
Jak stworzyć zdrowy związek?
Jak zaprosić chłopaka na randkę?
Wskazówki
  • To jest irytujące prawda? Nienawidzę mężczyzn, którzy sobie tak lubią pogrywać. Niestety takich typów nie brakuje, dlatego musisz mieć oczy otwarte, aby się przypadkiem nie dać wykorzystać. Może ty miałaś do czynienia z takim graczem? Może na mojej liście brakuje jakiegoś sygnału? Podziel się z nami, aby każda mogła wyeliminować takiego dupka na starcie.
strona 1 z 3następna >
 3.4/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (14)

mikołaj - 2014-05-05
to piersze z e dzwoni w ostatniej chwili to bzdura-ja robie tak specjalnie dziewczyna ma sie zastanawiac gdzie jestem i co robie a nie ze ja jestem na kazde jej zawolanie-po jakims czasie by sie znudzila i stwierdzila ze jestem nudny i przewidywalny a dziewczyny pociaga tajemniczosc
troublemaker - 2014-04-24
W moim związku to ja piszę pierwsza sms'y i teraz chciałam sprawdzić ile dni do mnie nie napisze jak sama tego nie zrobię to dzisiaj jest 3 dzień. Koleżanka mi powiedziała że jej się wydaje że on jest ze mną tylko dla ocen bo chodzimy razem do klasy, jesteśmy razem już 23 dni i jeszcze się nie spotkaliśmy a on chyba nie ma zamiaru bo jak się go pytam to nie może...
stanowcza - 2014-04-17
Witam Was kobietki :) jakiś czas temu mój były postanowił odejść, więc i tak się stało. Po jakimś czasie zaczął pisać SMSy, proponując spotkania w celu wiadomo jakim... Pierwsze moje odczucia, to złość, bo jak on mógł mi to zaproponować?! Doskonale wiedział, że rozstanie bardzo przeżyłam. Ale pomyślałam soobie, że nie pocisnę mu w SMSach, więc postanowiłam udać, że jestem zainteresowana takim układem. Zgodziłam się, a jak przyjechał, był taki zadowolony, a ja powiedziałam jemu swoje i poszłam sobie. Jego mina??? bezcennaaaa :D pewnie poczuł się tak, jak ja, gdy zaproponował mi to w ogóle. To jeszcze nic... Po jakimś czasie znowu zaczął pisać i to samo mi zaproponował, a ja znowu się zgodziłam (pomyślałam sobie "jaki on jest głupi i że faktycznie nic dobrego nie straciłam"), więc przyjechał i znowu go wystawiłam, tyle że tym razem nawet mnie nie zobaczył. Pamiętajcie, żeby nie wchodzić w układ z byłym "sex z eks"! Nie dajcie się poniżyć, a poza tym narobicie sobie tylko nadziei, że być może wróci do Was. Nie! Nie łudzcie się, bo faceci inaczej to widzą i myślą prostolinijnie. U nich jest tak: chcesz sexu? masz sex, ale wiedziałaś od początku, że to układ bez zobowiązań. Nie dałam się w taki układ wkręcić i szczerze mówiąc bardzo dobrze się z tym czuje, a o nim zaczynam zapominać (m.in.dzięki temu, że zachował się tak jak sie zachował). Szanujcie się i pamiętajcie, że tego kwiata pół świata :)
ewaaa - 2014-02-24
mnie wczoraj wystawił chyba juz nie mój chłopak ;/ podłe uczucie ... Ja nigdy mu nie odmówiłam spotkania a on takie coś;/ Czasami zastanawiam się kim dla niego jestem/byłam:(
arimor - 2013-02-25
Anilec - rozstań się z nim natychmiast! Nie pozwól się oszukiwać i upokarzać. To może być trudne, ale przekonasz się, że poczujesz ulgę - wreszcie koniec z ciągłym analizowaniem, zastanawianiem się, z kim zdradza Cię Twój chłopak, niepewnością.
Anilec - 2013-02-25
Witam!! właśnie tkwie w takim zwiazku kłamstwa,ciche telefony,pisanie na Skypie itd.Brak szczerych rozmow...jestem przerazona.Pozdrawiam
arimor - 2013-01-14
Tak, to wszystko święta prawda- bardzo dobry artykuł. Jeszcze dodałabym do tego, że niektórzy tacy manipulanci owszem, wychodzą z dziewczyną do miasta, ale nie zbliżają się do niej za bardzo w miejscach publicznych. Taki facet będzie Ci wmawiać, że nie lubi mizdrzenia się przy ludziach, że trzymanie za rękę jest niepoważne i dobre dla nastolatków, a przytulanie się lub przysuwanie do partnera np. na przystanku "zaburza jego osobistą przestrzeń". Ponadto facet będzie kłamał, wymyślając najbardziej idiotyczne wymówki, typu "muszę iść bo tak boli mnie głowa" (czytaj: bo za godzinę mam randkę z inną), "muszę zostać dziś w domu, bo mój pies wyje kiedy jest sam", "boli mnie brzuch" etc. Jeśli chcesz rozwiać swoje wątpliwości zadzwoń do faceta w dzień, kiedy nie byliście umówieni i powiedz, że zaraz do niego przyjeżdzasz, bo musisz go zobaczyć i koniec. Niech poda Ci adres, bo Ty już siedzisz w taksówce i napieraj, czegokolwiek by nie mówił (test jest dobry wieczorem, bo wtedy facet nie powie, że nie ma go w domu- a jeśli nie ma to gdzie jest?). Jeśli powie Ci, że masz nie przyjeżdżać i koniec, zerwij z nim bez wahania.
daria16rog - 2012-10-08
Tak teraz zastanawiam się po przeczytaniu tych oznak czy ja byłam ślepa czy tak ślepo zauroczona ze tych niektórych rzeczy nie zauważałam, a może porostu nie zależało mi tak bardzo na tej znajomości by wynikło z niej coś więcej.
anonim - 2012-09-07
Brakuje bardzo ważnego punktu.
Jeśli za chlopak często używa zwrotów "kochanie" "skarbie" unikając wymawiania twojego imienia. Jeszcze gorzej ,jeśli przez przypadek nazwie Cię innym imieniem. Być może przez przypadek powiedział imię swojej innej dziewczyny.
ana12 - 2012-08-08
Nie mam złamanego serca ale następną lekcję. Myślę, że może należy w życiu spotkać kogoś takiego na swojej drodze aby być mądrzejszym.Było to tak poznałam Pana, był miły rozmawialiśmy na początku nie wpadł mi w oko ale spotkałam się z nim następny raz na kawie. Pan był dalej miły i zaczęło się, że mu zależy, że nie marnowałby mi czasu, po tygodniu opowiadał, że mnie kocha a potem bum nie przyszedł na umówione spotkanie, potem przepraszał, potem były spotkania i znów cisza. Dzwonił i zapewniał mnie ciągle, że mu zależy, że ma dużo pracy ale jedno było dla mnie dziwne nie odzywał się w weekendy. Ciągle miał coś, spotkanie z synem, z rodziną wyjazd służbowy. Po miesiącu zmęczyłam się i napisałam mu, że mam dość i nie chcę z nim mieć nic wspólnego. Nie wiem ile się nie odzywał ale dość długo i nagle dzwoni, że on tęskni, że wie jak mnie skrzywdził. To jakiś manipulant i oszust. Nie dochodzę dlaczego bo nie jest mi to potrzebne do życia. No cóż są źli ludzie i należy od nich odsuwać się. Nie jest to łatwe bo Pan nie daruje i tak mnie nie raz męczy sms-ami. Makabryczne to jest, że człowiek do którego piszesz, że masz go dość i życzysz mu szczęścia w życiu ale prosisz o spokój to taki typ nie rozumie. takich należy unikać. Ponieważ dużo mówią a nic nie robią to taki typek dręczyciela. Czego taki człowiek może chcieć nie wiem. Zastanawiam się tylko, że nie wszystko z takim jest w porządku. Może ukryta choroba psychiczna, lęk przed zaangażowaniem, żonaty, seksoholik aż strach z taki człowiekiem wchodzić w głębsze relacje. Skrzywdzi tylko kogoś innego bez cienia współczucia.
beznadzieja - 2012-07-11
a ja chyba ma tak teraz no jak wyżej napisane tylko z tą wzmianka że nigdy nie chodziłyśmy ze sobą. Jest uroczy i miły tym chwycił mnie za serducho ale dla mnie tylko przez dwa dni następnie przestał do mnie nawet podchodzić bliżej niż na 2 metry a jestem szczupła higieniczną osobą on też na taka wygląda. Mówi i żartuje do innych a do mnie nigdy a przecież mu nic nie zrobiłam :( nawet koleżeńskie relacje którymi obdarza innych u mnie nie mają miejsca a przecież było inaczej. No tak pyta się mnie o innych girl numer a mnie nie wiem ignoruje i o tel nigdy nie zapytał może myśli że sama jaśnie pannicza spytam to się grubo myli bo nie będę jak pies który podaje mu łapę na każde zawołanie i jest mu wierny do końca. Jak się odczarować z tego gowna. Nie chce nic czuć do niego czekam na dobre pomysły nim moja psychika padnie. Pomóżcie i solidaryzujcie się ze mną.
siwa - 2012-04-21
Ja dokładnie miałam do czynienia z takim typem faceta..., bardzo przeżyłam ! Wszystkie punkty ,ktore są zawarte w tym poradniku sie sprawdzily ;-) Teraz ten "dupek" robi wszsytko aby wrocić hahhah.Ale naj -smiszniejsze jest to,ze robi wsystko na okolo czyli.nie bezposrednio do mnie tylko przez znajomych, rodzine .. itp.Fajne jest tez to,ze nie lubi sie z moim bratem a tu nagle ich relacje sie "ocieplily" z moja sisotra takze ma dobry teraz kontakt,a ze mnną..... :) NIC!!!Nic nie robi w moim kierunku ....tylko czeka.I co wy o tym sądzicie....?
Onaaa - 2012-01-20
Też jestem świeżo po takiej sytuacji , chłopak chwalny przez wszystkich, jaki on to nie jest w porzadku.. a jednak dałam się przejachać na jego czułych słówkach i na jego udawanym zaanagażowaniu byłam głupia oddałm mu sie po 2 miesiącach . Cego z całeo serca żałuje bo to był mój 1 raz a on po tym zostawił mnie, wyczyścił swoje konto powiedziawszy ze załuje tego co sie miedzy nami stało i że mnie nigdy nie pokocha bo już próbował.. i jeszcze uważał ze ja to zepsułam jak zaczęłam się widywać z moim byłym po tym wszytskim jak mi powiedział ze nigdy nie bedziemy ze sobą może liczył na to że to ja go bede prosić o szanse.. może chciał sprawdzić czy go kocham ale nie tedy droga .. przespał sie ze mna a potem takie słowa .. TERAZ GO WŁASNIE WYMAZUJE Z PAMIĘCI .. choć to wcale nie jest łatwe bo w koncu to 1 chłopkak ale szkoda ze bede go pamiętać całe życie .
m.m. - 2011-09-03
Niestety, mimo mego wieku, dalam sie w to wrobic.. A to dlatego, ze ten chlopak wydawal mi sie inny. Nigdy nie spotykalam sie z takim typem faceta i wydawal mi sie wprost idealem- kochany, slodki, gentleman, mila ladna buzia. Na poczatku go nie chcialam i moglo tak zostac. Ale pozniej postanowilam mu dac szanse. Spotykalismy sie zaledwie miesiac z hakiem. Pierwszy pocalunek po kilku randkach. Zaczynalam byc w niego wpatrzona, ale nie dostrzegalam sygnalow, ktore opisane sa powyzej. Wierzylam, ze jest mily, slodki i powazny. Pozniej jednak zaczelam widziec, ze cos je nie tak. W pewnym momencie, gdy mnie olal i nie odzywal sie kilka dni, wiedzialam, ze to juz koniec bajki. Postanowilam z nim porozmawiac i wtedy wlasnie ze slodkiego chlopaka przemienil sie w szczerego do bolu- nie traktuje cie powaznie, nie szaleje za toba itp. Bylam w szoku, nie wiem, dlaczego.
Dalam sie nabrac. Chlopakowi w ogole nie zalezalo. Pewnie potraktowal mnie jak kolejna na swojej liscie. I do tego nawet tak naprawde nie wspolzylismy ze soba, z czego wnioskuje, ze nawet go nie pociagalam tak, bo mielismy kilka okazji.
Nie raz sie zastanawialam po tym, czy ze mna jest cos nie tak, czy nie jestem pociagajaca itp. Czy po prostu mialam pecha i trafilam na slodkiego klamce- podrywacza.
On sie swietnie bawil, a ja chodzilam przez wiele tygodni smutna, udajac przed swiatem, ze wszystko o.k.
Na pytanie czy to właśnie ten jedyny, możemy odpowiedzieć poprzez zadanie sobie pytań dodatkowych. Pomyślmy, czy on...
Jak poznać czy to ten jedyny?
Na pytanie czy to właśnie ten jedyny, możemy odpowiedzieć poprzez zadanie sobie pytań...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub