Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Matki > Prezenty na Dzień Matki > Jak zrobić kwiaty z materiału na Dzień Matki?
Jak zrobić kwiaty z materiału na Dzień Matki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Kwiaty z materiału to doskonały prezent dla mamy. Nie tylko doceni ona twój wkład w wykonanie prezentu, ale zyska pamiątkę, która nie zwiędnie na parę dni po jej święcie. Możesz przygotować całą kwiatową kompozycję, a dzięki dostępnym w każdym sklepie dziurkaczom ozdobnym nie sprawi ci to najmniejszego problemu.
cienka tkanina, np. woal lub indyjska bawełna, tacka, średniej wielkości pędzel, utwardzacz do tkanin, dziurkacze ozdobne: kwiat i liść, druciki florystyczne cienkie i grubsze, klej kontaktowy, nożyczki do drutu, zielona taśma florystyczna
1
kwiaty z materiału - krok 1
Cienką tkaninę ułóż na płaskiej, płytkiej tacce. Średniej wielkości pędzlem nałóż na tkaninę taką ilość utwardzacza, by pokryć ją, ale nie przemoczyć. Poczekaj godzinę, aż utwardzacz wyschnie. To samo zrób z pozostałymi tkaninami.
2
kwiaty z materiału - krok 2
Dużym dziurkaczem ozdobnym wytnij z tkaniny kwiatki. Staraj się wycinać poszczególne elementy miejsce przy miejscu, żeby zużyć tkaninę w możliwie największym stopniu. Analogicznie z utwardzonej zielonej tkaniny wytnij listki.
3
kwiaty z materiału - krok 3
Grubą igłą nakłuj każdy kwiatek w środku. Włóż w to miejsce cieniutki drucik florystyczny i zabezpiecz jego koniec kropelką kleju kontaktowego. Alternatywnie, możesz wykonać z modeliny malutkie kuleczki i nadziać je na jeden koniec drucika, by nie wysunął się z kwiatka.
4
Grubszy drucik florystyczny utnij na długość odpowiadającą łodyżce kwiatka i owiń zieloną taśmą florystyczną.
5
Żeby zrobić listki, przyklej z jednej ich strony cienki drucik florystyczny, tworząc żyłki. Następnie owiń liście na łodyżce i zamocuj taśmą florystyczną.
6
Gotowe kwiatki włóż do wazonu lub połącz wszystkie łodygi razem owijając je taśmą florystyczną. Bukiet gotowy.
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?
Jak zrobić goździki z bibuły?
Jak zrobić kalendarz adwentowy z pudełek po zapałkach?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zakładka do książki, na której znajdują się zdjęcia członków całej rodziny, to naprawdę doskonały pomysł na prezent dla...
Jak zrobić zakładkę dla mamy?
Zakładka do książki, na której znajdują się zdjęcia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub