Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Matki > Prezenty na Dzień Matki > Jak zrobić kwiaty z materiału na Dzień Matki?
Jak zrobić kwiaty z materiału na Dzień Matki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Kwiaty z materiału to doskonały prezent dla mamy. Nie tylko doceni ona twój wkład w wykonanie prezentu, ale zyska pamiątkę, która nie zwiędnie na parę dni po jej święcie. Możesz przygotować całą kwiatową kompozycję, a dzięki dostępnym w każdym sklepie dziurkaczom ozdobnym nie sprawi ci to najmniejszego problemu.
cienka tkanina, np. woal lub indyjska bawełna, tacka, średniej wielkości pędzel, utwardzacz do tkanin, dziurkacze ozdobne: kwiat i liść, druciki florystyczne cienkie i grubsze, klej kontaktowy, nożyczki do drutu, zielona taśma florystyczna
1
kwiaty z materiału - krok 1
Cienką tkaninę ułóż na płaskiej, płytkiej tacce. Średniej wielkości pędzlem nałóż na tkaninę taką ilość utwardzacza, by pokryć ją, ale nie przemoczyć. Poczekaj godzinę, aż utwardzacz wyschnie. To samo zrób z pozostałymi tkaninami.
2
kwiaty z materiału - krok 2
Dużym dziurkaczem ozdobnym wytnij z tkaniny kwiatki. Staraj się wycinać poszczególne elementy miejsce przy miejscu, żeby zużyć tkaninę w możliwie największym stopniu. Analogicznie z utwardzonej zielonej tkaniny wytnij listki.
3
kwiaty z materiału - krok 3
Grubą igłą nakłuj każdy kwiatek w środku. Włóż w to miejsce cieniutki drucik florystyczny i zabezpiecz jego koniec kropelką kleju kontaktowego. Alternatywnie, możesz wykonać z modeliny malutkie kuleczki i nadziać je na jeden koniec drucika, by nie wysunął się z kwiatka.
4
Grubszy drucik florystyczny utnij na długość odpowiadającą łodyżce kwiatka i owiń zieloną taśmą florystyczną.
5
Żeby zrobić listki, przyklej z jednej ich strony cienki drucik florystyczny, tworząc żyłki. Następnie owiń liście na łodyżce i zamocuj taśmą florystyczną.
6
Gotowe kwiatki włóż do wazonu lub połącz wszystkie łodygi razem owijając je taśmą florystyczną. Bukiet gotowy.
Jak zrobić wiklinę z papieru?
Jak zrobić prostą choinkę z papieru?
Jak zrobić choinkę 3D?
Jak zrobić sopel z papieru na choinkę?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dzień Matki to bardzo szczególny dzień dla naszych mam. Nie wolno nam w tym dniu o nich zapomnieć. Jakiś drobiazg...
Jak zrobić róże z materiału na Dzień Matki?
Dzień Matki to bardzo szczególny dzień dla naszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub