Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Kominki > Jak zbudować grilla?
Jak zbudować grilla?

Jak zbudować grilla?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Nic nie może pobić smaku grillowanego na otwartym ogniu mięsa. Zapomnij o wycieczkach do centrum ogrodniczego, po to żeby kupić drogi grill - przeznacz jeden dzień, a będziesz mieć swój własny stylowy grill z cegły.
1
Budowa grilla 1
Ułóż pierwszy poziom cegieł do grilla, kierując się wielkością rożna i tacki do grillowania.
2
Budowa grilla 2
Zmieszaj pięć części drobnego piasku i jedną część cementu, dodając tyle wody, aby uzyskać sztywną konsystencję. Sprawdź poziom terenu przed nałożeniem pierwszej warstwy zaprawy, wyrównując jakiekolwiek zmiany poprzez nałożenie większej ilości zaprawy.
3
Budowa grilla 3
Użyj poziomicy, aby zaznaczyć zewnętrzne krawędzi grilla w cemencie. Zapewnia to proste wytyczne do układania pierwszej tury cegieł. Kiedy pierwsza warstwa cegieł jest ułożona, ​​należy sprawdzić poziom ponownie, upewniając się, że narożniki są pod kątem prostym.
4
Budowa grilla 4
Włóż metalową kratkę do zaprawy, w celu połączenia środkowej ścianki z dłuższą ścianką, wzmacniając tym samym konstrukcję.
5
Budowa grilla 5
Zacznij układanie kolejnych warstw cegieł, zaczynając od rogów.
6
Budowa grilla 6
Użyj poziomicy, aby sprawdzić, że każdy z narożników grilla jest idealnie pionowy. Sprawdź ze wszystkich stron, aby upewnić się, że gotowy obiekt ma proste ścianki.
Jak zrobić sos barbecue?
Jak wyczyścić ruszt grilla?
Jak grillować ziemniaki?
Jak się przygotować do grilla?
Wskazówki
  • Aby upewnić się, że kratka grilla nie jest zbyt nisko lub zbyt wysoko, wybierz najbardziej praktyczną i wygodną wysokość przed rozpoczęciem budowy.
  • Cegły na których oparte będzie rusztowanie grilla oraz cegły nad rusztowaniem (wszystkie, które będą się nagrzewać powinny być) szamotowe. Cegły, które się nie nagrzewają mogą być klinkierowe.
  • Spoiwa pomiędzy cegłami powinna być jak najmniejsza - około 1-2mm
  • Cegłę szamotową można przykleić do rożna i innych elementów ogniotrwałych za pomocą zaprawy cementowej lub spoiny szamotowej.
strona 1 z 2następna >
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jednym z obowiązkowych punktów lata są grille. Spotykamy się z rodziną, znajomymi. Spędzamy wspólnie czas, rozmawiamy,...
Jak czyścić grilla?
Jednym z obowiązkowych punktów lata są grille. Spotykamy się z rodziną, znajomymi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub