Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Kominki > Jak zbudować grilla?
Jak zbudować grilla?

Jak zbudować grilla?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Nic nie może pobić smaku grillowanego na otwartym ogniu mięsa. Zapomnij o wycieczkach do centrum ogrodniczego, po to żeby kupić drogi grill - przeznacz jeden dzień, a będziesz mieć swój własny stylowy grill z cegły.
1
Budowa grilla 1
Ułóż pierwszy poziom cegieł do grilla, kierując się wielkością rożna i tacki do grillowania.
2
Budowa grilla 2
Zmieszaj pięć części drobnego piasku i jedną część cementu, dodając tyle wody, aby uzyskać sztywną konsystencję. Sprawdź poziom terenu przed nałożeniem pierwszej warstwy zaprawy, wyrównując jakiekolwiek zmiany poprzez nałożenie większej ilości zaprawy.
3
Budowa grilla 3
Użyj poziomicy, aby zaznaczyć zewnętrzne krawędzi grilla w cemencie. Zapewnia to proste wytyczne do układania pierwszej tury cegieł. Kiedy pierwsza warstwa cegieł jest ułożona, ​​należy sprawdzić poziom ponownie, upewniając się, że narożniki są pod kątem prostym.
4
Budowa grilla 4
Włóż metalową kratkę do zaprawy, w celu połączenia środkowej ścianki z dłuższą ścianką, wzmacniając tym samym konstrukcję.
5
Budowa grilla 5
Zacznij układanie kolejnych warstw cegieł, zaczynając od rogów.
6
Budowa grilla 6
Użyj poziomicy, aby sprawdzić, że każdy z narożników grilla jest idealnie pionowy. Sprawdź ze wszystkich stron, aby upewnić się, że gotowy obiekt ma proste ścianki.
Jak rozpalić grilla?
Jak zrobić marynatę do mięsa?
Jak zrobić grzyby z grilla?
Jak się przygotować do grilla?
Wskazówki
  • Aby upewnić się, że kratka grilla nie jest zbyt nisko lub zbyt wysoko, wybierz najbardziej praktyczną i wygodną wysokość przed rozpoczęciem budowy.
  • Cegły na których oparte będzie rusztowanie grilla oraz cegły nad rusztowaniem (wszystkie, które będą się nagrzewać powinny być) szamotowe. Cegły, które się nie nagrzewają mogą być klinkierowe.
  • Spoiwa pomiędzy cegłami powinna być jak najmniejsza - około 1-2mm
  • Cegłę szamotową można przykleić do rożna i innych elementów ogniotrwałych za pomocą zaprawy cementowej lub spoiny szamotowej.
strona 1 z 2następna >
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Są plusy i minusy zarówno grilli gazowych, elektrycznych, jak i węglowych. Zastanów się czego od grilla oczekujesz i w...
Jak wybrać grill?
Są plusy i minusy zarówno grilli gazowych, elektrycznych, jak i węglowych. Zastanów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub