Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Ogrody > Kwiaty w Ogrodzie > Jak zbudować domek dla owadów?
Jak zbudować domek dla owadów?

Jak zbudować domek dla owadów?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz podać naturze pomocną dłoń, zbuduj w swoim ogrodzie domek dla owadów. To nic trudnego, wystarczą skrawki drewna, stare pędy bambusa i stare gałązki. Będzie to kosztować grosze, a dzięki temu pożyteczne owady zyskają nowe siedlisko.
Niepoddane obróbce drewno, Wydrążone pędy, na przykład bambusowe, Gałęzie lub inne kawałki drewna, Piła do drewna, 2,5 cm gwoździe i młotek, Wiertło do drewna i wiertarka, Wkręty samowiercące i śrubokręt
1
Budowa domku dla owadów 1
Wykonaj prostą skrzynkę z 4 takich samych kawałków drewna o grubości 2 cm i jednego w kształcie kwadratu, który będzie tylną ścianką. Przybij je do siebie za pomocą gwoździ, zostawiając część przednią otwartą.
2
Budowa domku dla owadów 2
Przytnij wydrążone pędy na krótkie kawałki, tak aby zmieściły się do drewnianej skrzynki. W gałązkach lub innych kawałkach drewna możesz wywiercić otwory o różnych rozmiarach, tak aby pomieściły różne owady.
3
Budowa domku dla owadów 3
Umieść pędy i gałązki wewnątrz boksu. Ponieważ owady nie są wybredne, przygotuj siedlisko wedle swojego gustu.
4
Budowa domku dla owadów 4
Wywierć otwór z tyłu skrzynki i przymocuj go do ogrodzenia lub innego miejsca używając śrub samowiercących.
Jak pielęgnować oleander?
Jak pielęgnować begonie?
Jakie rośliny posadzić na cmentarzu?
Jak sadzić lilie?
Wskazówki
  • Umieść domek w miejscu osłoniętym w swoim ogrodzie, jednak uważaj, aby go nie schować aż tak bardzo, aby nawet owady go nie odnalazły.
 4.3/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Zarówno dzieci jak i dorośli uwielbiają rosnące słoneczniki. Więc nie powinno dziwić, iż nasiona słonecznika...
Jak sadzić słonecznik?
Zarówno dzieci jak i dorośli uwielbiają rosnące słoneczniki. Więc nie powinno...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub