Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zaburzenia Erekcji > Jak samemu masować prostatę?
Jak samemu masować prostatę?

Jak samemu masować prostatę?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (373 ocen)
Oceń 
Możesz się z łatwością nauczyć jak samemu masować prostatę. Taka stymulacja nie wymaga obecności drugiej osoby i może przyczynić się do bardziej intensywnych orgazmów. Niektórzy nazywają ją męskim punktem G. Poniższe wskazówki pomogą Ci samodzielnie tego dokonać.
Palec lub erotyczna zabawka, na przykład:, Korek analny (opcjonalnie), Coś do poprawy nastroju, na przykład film dla dorosłych
1
Prostata

Zlokalizuj prostatę.

Męski gruczoł prostaty znajduje się pod pęcherzem moczowym blisko odbytu oraz podstawy członka. Aby zacząć masaż, najlepiej połóż się na plecach i wsuń palec do odbytu na ok. 5 cm. Dociśnij palec do góry w kierunku przedniej części ciała. Powinna się tam znajdować wypukłość wielkości orzecha włoskiego. Jest to gruczoł prostaty.

2

Popraw swój nastrój.

Znajdź sposób, który podnieci Cię podczas wykonywania masażu.

3

Użyj palca lub zabawki erotycznej.

Kiedy używasz palca, połóż się na plecach i wsuń palec, którego opuszek jest ustawiony w kierunku brzucha. Dzięki temu znajdziesz swój gruczoł prostaty ok. 5 cm w głębi. Jeśli masz zbyt krótkie ręce, zanim włożysz palec umieść je pod nogami. Erotyczne zabawki, takie jak wibratory lub inne urządzenia przeznaczone do prostaty, również mogą osiągnąć cel, szczególnie jeśli masz problemy używając samego palca. Pamiętaj, aby działać zgodnie z instrukcją.

4

Użyj korka analnego.

Takie korki nie są stworzone dla każdego. Nie mniej jednak są przeznaczone do łagodnej stymulacji prostaty. Niektórzy twierdzą, że korki analne zwiększają doznania podczas masturbacji.

Wskazówki
  • Nauka samodzielnej stymulacji prostaty wymaga nieco eksperymentowania. Spróbuj ją wykonać na każdy możliwy sposób, aby wybrać ten, który działa najlepiej.
 3.6/5 (373 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Jonasz - 2011-11-08
Jedyny dobry poradnik który udało mi się znaleść. Dziękuję :D
Test PSA to badanie krwi, kontrolujące poziom PSA, czyli specyficznego dla przerostu prostaty antygenu. PSA to rodzaj...
Na czym polega test PSA?
Test PSA to badanie krwi, kontrolujące poziom PSA, czyli specyficznego dla przerostu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub