Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozkochać w sobie mężczyznę?

Jak rozkochać w sobie mężczyznę?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (191 ocen)
Oceń 
Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu, kiedy tylko pogoda się poprawia wszyscy pragniemy drugiej osoby, która by mogła być przy nas. Czasem jest to życzenie ciężko spełnić, jednak poniżej znajdują się wskazówki, które mogą Ci to zadanie ułatwić.
1

Bądź sobą.

Wszystkie wskazówki dotyczą ulepszenia i ukazania Twoich atutów, a nie zmiany Ciebie jako osoby, ponieważ ważne jest, aby pokazać kim się naprawdę jest. Jeśli wszystkie Twoje działania będą sztuczne, jaki jest sens rozkochiwania w sobie mężczyzny.

2

Optymalizuj swój wygląd.

Atrakcyjny wygląd nie oznacza, głodzenia się, kupowania sterty nowych ubrań lub dramatycznej zmiany fryzury. Zamiast tego dobierz ubranie, fryzurę, makijaż, perfumy i szczery uśmiech, które po prostu pokażą wszystkie Twoje atuty.

3

Słuchaj, słuchaj, słuchaj.

Mężczyźni lubią opowiadać o sobie i uważają, że dziewczyny, które potrafią słuchać są urocze. Dlatego zawsze staraj się więcej słuchać niż mówić.

4

Dużo się śmiej.

Mężczyźni zawsze poszukują dziewczyn, które mają duże poczucie humoru, co przejawia się dużą ilością śmiechu, szczególnie z ich żartów.

5

Miej dobre nastawienie.

Mężczyźni lubią dziewczyny wesołe. Chyba nikt z nas nie lubi spędzać czasu z osobami pesymistycznymi i negatywnie nastawionymi do świata. Zawsze staraj się patrzeć na jasną stronę życia i widzieć „szklankę do połowy pełną”.

Jak zainteresować sobą faceta?
Jak poderwać dziewczynę?
Jak poderwać starszego faceta?
Jak zwrócić na siebie uwagę chłopaka ze szkoły?
strona 1 z 5następna >
 4.9/5 (191 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny, której nigdy wcześniej nie znali, zaprosić ją na randkę i od...
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub