Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Jak skutecznie schudnąć? Cz. 2.

Jak skutecznie schudnąć? Cz. 2.

, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (30 ocen)
Oceń 
Masz problem z odchudzaniem? Utrata każdego kilograma to dla Ciebie droga przez mękę? Poniżej znajdziesz kolejne, sprawdzone porady dzięki którym odchudzanie będzie znacznie prostsze i przyjemniejsze.
1
2

Zaopatrz się w mniejsze talerze.

Wszyscy jesteśmy świadomi tego, że nasze porcje są poza naszą kontrolą. Najlepiej jest nabyć talerze w średnicy 20 cm. Nałożysz na nie mniej, dzięki temu mniej będziesz spożywać.

3

Nie narzekaj na jedzenie.

Nie mów sobie, że już nigdy nie zjesz danego pokarmu, możesz przez to wpaść w obsesję. Zamiast tego możesz pozwolić sobie na ciasto, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach.

4

Rób zakupy z pełnym brzuchem.

Unikaj zakupów o pustym żołądku, ponieważ wszelkie przekąski skuszą Cię do ich zakupu. Najlepiej być najedzonym, ponieważ motywy zakupu nie będą oparte na głodzie.

5

Trzy posiłki dziennie.

Jeżeli zdarzy Ci się pominąć jakiś posiłek, nadrób go. Nie myśl, że niezjedzenie jednego dania pozwoli Ci zrzucić kalorie, ponieważ żołądek nie lubi głodować. Spożywaj trzy posiłki na dzień z kilkoma zdrowymi przekąskami. Poczujesz się lepiej i będziesz w stanie szybciej zrzucić zbędne kilogramy.

Jak zabić apetyt na jedzenie?
Jak schudnąć bez tabletek?
Jak powstrzymać apetyt?
Jak walczyć z otyłością brzuszną?
strona 1 z 3następna >
 1.3/5 (30 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Poniżej przedstawiam najważniejsze zasady zdrowego odchudzania....
Jak schudnąć?
Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Poniżej przedstawiam najważniejsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub