Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > Jak się dobrze całować?

Jak się dobrze całować?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (254 ocen)
Oceń 
Pocałunki dają dużo przyjemności i potrafią sprawić, że można odpłynąć. Pewnie każdy z nas pamięta swój pierwszy pocałunek, bo tego się po porostu nie da zapomnieć. Całowanie jest naprawdę cudowne i potrafi wprowadzić w naprawdę przyjemny nastrój. Ale są rzeczy, których nie powinno się robić czy mówić w trakcie całowania. Właśnie mam zamiar przedstawić ci to, czego absolutnie nie można robić w tak doniosłym momencie.
1

Nie wpychaj języka na siłę

Pocałunek absolutnie nie polega na włożeniu języka do ust drugiej osoby. To ma być przyjemny moment a nie brutalna penetracja jamy ustnej. Zbliżcie usta do siebie a następnie delikatnie oblizujcie swoje wargi wsuwając język coraz głębiej.

2

Nie odrywaj się od całowania

Oczywiście, jeżeli chcesz, aby druga osoba cię całowała. W przeciwnym razie musisz dać do zrozumienia, że nie masz ochoty na pocałunki. Ciągłe przerywanie tego miłego momentu może sprawić, że zniknie ten romantyczny nastrój.

3

Tlen

Ludzie nie znoszą, gdy w trakcie pocałunku partner naciska tak mocno, że nie ma możliwości złapania powietrza. Pocałunki powinny być delikatne i na tyle subtelne, aby była możliwość dopływu tlenu. Możesz na moment oderwać się od całowania i nabrać powietrze, ale zrekompensuj partnerowi to całując go po szyi czy muskając jego ucho.

4

Nie żartuj

Pocałunki są dowodem wzajemnej bliskości i potrafią wprowadzić w naprawdę liryczny nastrój. Nie na miejscu jest rzucanie głupich dowcipów w tak podniosłym momencie, a szczególnie grubiańskich związanych z seksem czy właśnie całowaniem. Taki zachowanie świadczy o totalnej niedojrzałości.

Jak dobrze całować?
Jak się całować z języczkiem?
Co powiedzieć miłego dziewczynie?
Jak być wspaniałym chłopakiem?
Wskazówki
  • Już wiesz, czego absolutnie nie możesz robić czy co nie może ci się przydarzyć, gdy całujesz. Jeżeli po przeczytaniu tego artykułu uświadomiłeś czy uświadomiłaś sobie, że często tak robisz może to znaczyć, że nie szanujesz do końca swojego partnera. Być może on też tak się czuje, ale nic do tej pory nie mówił/ mówiła. Upewnij się również, że twój nos jest czysty. Nie chcesz chyba żeby osoba, z którą się całujesz oglądała przypuszczam nieprzyjemną jego zawartość. Może ty masz jakieś wpadki, które ci się przydarzyły i chcesz się nimi z nami podzielić?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak się całować?
 4.9/5 (254 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

AndziaAst2 - 2014-09-16
nie wiem ale sprawdzimy dziś
carmelovaa - 2014-07-02
+ nie śliń się zanadto bo całowanie się wówczas traci urok, nie dociskaj swoich ust zbyt mocno bo to może popsuć efekt
Wer$a - 2011-09-09
extra to było super bardzo mi to pomogło i naprawde to działa!!!
Bardzo lubisz swojego chłopaka, ale za każdym razem gdy się całujecie musisz wycierać pól twarzy? Twój chłopak obdarza...
Jak uporać się z mokrym pocałunkiem?
Bardzo lubisz swojego chłopaka, ale za każdym razem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub