Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak zrobić sobie domowe SPA?
Jak zrobić sobie domowe SPA?

Jak zrobić sobie domowe SPA?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Kryzys gospodarczy sprawił, że musimy rezygnować z wielu rzeczy, ale czy musi do tego należeć dbałość o stan naszego ciała i ducha? Niestety budżet nie pozwala na to, aby spędzać godziny w salonach SPA, ale to nie znaczy, że w ogóle należy z niego rezygnować. Ja ostatnio do swojego słowniczka wprowadziłam nowy termin - "Domowe SPA". Przy odrobinie pomysłowości i twórczego myślenia niektóre luksusowe zabiegi można wykonać w domu na własną rękę za niewielkie pieniądze. Przeprowadziłam kilka testów i sporządziłam listę 8 zabiegów spa, które możesz zrobić w sama w domu.
1
Notatnik

Zarezerwuj w kalendarzu swój prywatny dzień

Zawsze zapracowana, zabiegana znowu nie wiesz, kiedy minął kolejny dzień. Koniec z tym - musisz wydobyć z siebie troszkę egoizmu. Przeglądnij kalendarz i ustal sobie na najbliższe tygodnie dni zarezerwowane tylko dla ciebie.

2
Peeling ciała

Zacznij od peelingu pod prysznicem

Jeżeli chcesz mieć dzień, w którym całkowicie się zrelaksujesz i zadbasz o ciało posłuchaj specjalistów, którzy radzą, aby domowe SPA rozpocząć od gorącego prysznica w trakcie, którego zrobisz dokładnie peeling całego ciała. Nie chodzi o szybki prysznic. Musisz sobie na tą czynność zarezerwować przynajmniej pół godziny. Ważne by użyć dobrej, jakości kosmetyków – może masz już swoje sprawdzone. Możesz zrobić swój własny peeling używając do tego żółtego cukru, oliwy z oliwek oraz mieszankę owoców np. mango lub jagody dla dodania przyjemnego zapachu. Peeling jest pierwszym zabiegiem i ma na celu przygotowanie skóry do dalszych „operacji” na twoim ciele.

Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz? Cz. I.
Jak zrobić domową maseczkę przeciwzmarszczkową?
Jak zrobić maseczkę z płatków owsianych?
Jak zrobić maseczkę z marchwi?
Wskazówki
  • Już znasz 8 kroków jak zafundować sobie relaksujący dzień nie wychodząc z domu. Kosmetyki potrzebne do tak fantastycznej odbudowy ciała znajdują się praktycznie w każdej łazience. Jeżeli cię stać możesz oczywiście zainwestować w droższe produkty, ale nie ma takiej konieczności. Zrób ten pierwszy krok i zarezerwuj sesje SPA tylko i wyłącznie dla siebie.
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wysuszona skóra, szara cera, matowe włosy – teraz twoje ciało szczególnie potrzebuje dopieszczenia. Domowe kosmetyki z...
Jak poprawić wygląd skóry domowymi sposobami?
Wysuszona skóra, szara cera, matowe włosy – teraz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub