Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak kontrolować przedwczesny wytrysk?
Jak kontrolować przedwczesny wytrysk?

Jak kontrolować przedwczesny wytrysk?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (8 ocen)
Oceń 
Przedwczesny wytrysk nie jest wcale zabawny, a dla faceta może być to bardzo kłopotliwa sytuacja. To może spowodować, że odchodzi ochota na seks. Z medycznego punktu widzenia za przedwczesny wytrysk uważa się wytrysk, który nastąpił przed upływem 5 minut lub w momencie gry wstępnej. Nie pozwól, aby to był powód zastoju w twoim życiu seksualnym. Przeczytaj ten artykuł a dowiesz się jak zaradzić temu problemowi i na nowo cieszyć się seksem.
1

Przed spotkaniem dokonaj rękodzieła

To może wydawać się dziwne, ale działa. Jeżeli masz właśnie się spotkać z kobietą, której nie możesz się oprzeć, ciężko ci będzie pohamować swojego dzikusa. Może oglądałeś "Sposób na blondynkę" główny bohater dokładnie to zrobił zanim spotkał się z ukochaną. Pamiętaj, aby zrobić to troszkę wcześniej abyś nie musiał przywitać spermą w ręce dziewczyny. Masturbując się ostudzisz troszkę swoje pożądanie. Jest duża szansa, że jak już zacznie się coś między wami dziać dotrzymasz do mety.

2

Zrelaksuj się

Czy wiesz, że niektórzy faceci mają przedwczesny wytrysk, ponieważ mają wewnętrzny niepokój? Jedyną radą na to jest relaks. Może być to ulubiona książka przy fajnej muzyce. Może mały meczyk w siatkówkę z kolegami lub sauna. Wybierz to, co cię uspakaja najbardziej wprowadza w stan relaksu.

3

Prezerwatywa

Mało jest mężczyzn, którzy lubią uprawiać seks w prezerwatywie. Powód jest oczywisty – doznania są dużo mniejsze niż bez, a poza tym czas dojścia do orgazmu jest dłuższy. Jeżeli masz problem z przedwczesnym wytryskiem prezerwatywa będzie idealnym rozwiązaniem.

Wskazówki
  • Wypróbuj którąś z proponowanych przezemnie, a nawet wszystkie. Przekonasz się, że nie będziesz, że stres związany z kontaktem fizycznym z kobietą minie, a życie na pewno stanie się piękniejsze.
strona 1 z 2następna >
 2.8/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak wydłużyć stosunek?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub