Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Koki i upięcia > Jak uczesać się do szkoły?
Jak uczesać się do szkoły?

Jak uczesać się do szkoły?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (285 ocen)
Oceń 
Miałaś ciężką noc. Przewracałaś się z boku na bok nie mogąc zasnąć. Te łóżkowe manewry sprawiły, że twoje włosy rano wyglądały jakby ktoś cię naelektryzował. Za parę minut musisz wyjść do szkoły a fryzura dalej sprawia, że mogłabyś stanąć na polu i robić za stracha na wróble. Spokojnie znam kilka sposobów, aby okiełznać to szaleństwo na głowie i sprawić abyś wyglądała jak miss szkoły. A oto kilka praktycznych uczesań:
1
Kok

„Niechlujny” kok

Taki kok można przygotować w zaledwie kilka minut. Rozczochrane włosy należy zebrać do kupy najlepiej wysoko na głowie i opleść go gumką. Jeśli nie jesteś posiadaczką bujnej czupryny możesz trochę podtapirować włosy zanim je zepniesz. Wsuń kilka wsuwek tam gdzie fryzura wydaje być się najmniej stabilna. Na koniec użyj lakieru do włosów, aby fryzura trzymała się przez cały dzień.

2
Pałeczki

Chińskie pałeczki

Ta fryzura wygląda na dość skomplikowaną, ale w rzeczywistości jest prosta. Możesz skorzystać z samouczka dostępnego na YouTube i krok po kroku nauczyć się tej fryzury. Jeżeli nie posiadasz chińskich pałeczek możesz zastąpić je szpilkami do włosów czy chociażby ołówkami.

3
Warkocz francuski

Warkocz francuski

Oczywiście, aby upleść francuski warkocz na szybko musisz mieć już wcześniej wypracowaną tą technikę. Chyba każda z nas w dzieciństwie nosiła takie uczesanie – to domena małych dziewczynek. Na pierwszy rzut oka wydaje się to bardzo skomplikowane, ale jak to mówią wprawa czyni mistrza. Proponuję potrenować w wolnej chwili, aby później w kilka minut zrobić tak fajną fryzurę. Zaczynasz od czubka głowy. Musisz rozdzielić włosy na trzy części i następnie przeplatać jedną przez drugą i trzecią. Moim zdaniem francuski warkocz o wiele lepiej będzie wyglądał w wersji luźnej, czyli nie możesz zaciskać mocno podczas przeplatania. Mam nadzieję, że uda ci się szybko opracować tą technikę.

Jak zrobić prostego koka?
Jak zrobić warkocz z wstążką?
Jak zrobić warkocz dookoła głowy?
Jak zrobić kok z kucyka?
Wskazówki
  • Te szybkie uczesania na pewno sprawdzą się wyjątkowych sytuacjach. Każda z nas nie raz miała czasowy poślizg czy poprostu brak weny na stylizowanie wymyślnej fryzury. Te uczesania sprawdzą się praktycznie na każdą okazję. Która z moich propozycji podoba ci się najbardziej?
strona 1 z 3następna >
 4.9/5 (285 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

sisqa - 2012-11-16

Niedbałe koczki dobrze robi się na gąbce, tzw. dounacie :)

Julka152 - 2012-11-10
Jak zrobić warkocz duński?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub