Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Tłusty Czwartek > Jak zrobić nadzienie do pączków?
Jak zrobić nadzienie do pączków?

Jak zrobić nadzienie do pączków?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
Nie wiesz z jakim nadzieniem zrobić pączki w tym roku? Róża i konfitura się znudziła? Poniżej przedstawiam przepisy jak zrobić nadzienie budyniowe, serowe i czekoladowe. Dowiesz się również w jaki sposób napełnić pączki dżemem.
1
nadzienie do pączków budyniowe
Budyń o smaku waniliowym przygotuj wedle przepisu na opakowaniu. Dobrze zmieszaj z 4 łyżkami konfitury z wiśni. Jak już masa będzie gładka dodaj 2 łyżki kandyzowanej skórki pomarańczowej.
2
nadzienie do pączków serowe
Do kostki twarogu dodaj 2 żółtka i 2 czubate łyżki cukru pudru (nadzienie będzie smaczniejsze jak dodasz cukier trzcinowy). Wszystko dokładnie wymieszaj aż utworzy się gładka masa o równej konsystencji.
3
Czekolada
Zetrzyj na tarce tabliczkę czekolady (może być gorzka) i zmieszaj z umytymi rodzynkami i łyżką posiekanych fig. Nałóż na ciasto i dokładnie zlep. Czekolada się rozpuści podczas smażenia.
4
Nie chcesz nic słodkiego? Spróbuj pączki z grzybami. Pieczarki oczyść, umyj i pokrój w kostkę. Cebulkę drobno pokrój i smaż na maśle na złoty kolor. Dodaj do niej pieczarki i duś. Umyj pora i pokrój w cieniutkie paseczki a następnie dodaj do cebulki z pieczarkami i duś 10 minut na małym ogniu bez przykrycia. Dopraw do smaku solą i pieprzem.
5
Szpryca
Jeśli chcesz zrobić pączki z dżemem, napełniaj je nim już po usmażeniu za pomocą szprycy.
Jak smażyć pączki, aby nie wchłaniały dużo tłuszczu?
Jak nadziewać pączki?
Jak zrobić oponki serowe?
Jak zrobić nadzienie do pączków Adwokat?
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nadziewanie pączków nie jest takie proste jakby mogło się wydawać. Jeśli ciasto będzie miało nieodpowiednią...
Jak nadziewać pączki przed smażeniem?
Nadziewanie pączków nie jest takie proste jakby mogło...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub