Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak zrobić makijaż przydymione oko?

Jak zrobić makijaż przydymione oko?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (18 ocen)
Oceń 
Makijaż smokey eye rewelacyjnie podkreśla wyraz oczu kobiety. Jest to makijaż na wieczór i świetnie nadaje się na randkę, imprezę w klubie czy studniówkę. Poniżej instrukcja jak zrobić makijaż przydymione oko.
Eyeliner czarny, Cienie do powiek - odcienie szarości i brąz, Czarny tusz do rzęs - pogrubiający i wydłużający
1
Na górnej powiece narysuj eyelinerem kreskę. Powinna się ona delikatnie pogrubiać w kierunku zewnętrznych kącików oczu.
2
Na dolnej powiece lepiej zastąpić eyeliner czarną kredką do oczu. Po narysowaniu jej rozetrzyj ją delikatnie patyczkiem higienicznym lub palcem.
3
Nanieś na górną powiekę grafitowy cień do oczu, dokładnie zacierając nim różnicę między eyelinerem a cieniem nad nim. Cień należy nakładać aż pod samą brew stopniowo go cieniując. Aby makijaż był bardziej żywy nałóż brązowy cień ponad linią załamania powieki po zewnętrznej stronie, delikatnie go rozcierając tak aby nie było widać wyraźnej linii przejścia od szarości do brązu.
4
Cień nanosimy również na dolną powiekę. Jeśli masz małe oczy nie nakładaj cienia na wewnętrzne kąciki oczu - ciemny kolor w tym miejscu sprawi że będą się optycznie wydawać jeszcze mniejsze.
5
Pokryj rzęsy tuszem do rzęs. Aby bardziej je podkręcić użyj zalotki.
6
Wykończ makijaż robiąc czarną kreskę kredką do oczu, na dolnej powiece po wewnętrznej stronie. Zrób ją jednak nie na całej długości tylko od połowy oka w kierunku zewnętrznym.
Jak zrobić makijaż a'la Marilyn Monroe?
Jak nakładać cienie do powiek?
Jak odświeżyć zaschnięty eyeliner w żelu?
Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?
Wskazówki
  • Zanim przystąpisz do robienia makijażu odtłuść oko i nanieś na powiekę bazę.
 4.3/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

martakali2889 - 2013-04-25
Chyba nie za bardzo pasują mi ciemne kolory.
kosmetyczka - 2010-10-06
Trochę zmodyfikowana wersja smokey.
W tym roku w zaledwie kilka minut możesz przemienić się w morską nimfę lub syrenę. Obok wszechobecnego złota w sklepach...
Jak zrobić zielono-niebieski makijaż sylwestrowy?
W tym roku w zaledwie kilka minut możesz przemienić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub