Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zainteresować sobą faceta?
Jak zainteresować sobą faceta?

Jak zainteresować sobą faceta?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (18 ocen)
Oceń 
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z mężczyznami swoich marzeń i po prostu wzmocnić siebie jako kobietę.
1

Bądź zabawna.

Faceci uwielbiają dziewczyny, z którymi mogą sobie żartować. Większość facetów lubi dziewczyny, które nie biorą siebie zbyt poważnie, ponieważ to sprawia, że ​​faceci czują się bardziej komfortowo. Zacznij od kilku delikatnych uderzeń w ramię podczas zabawy, baw się ich włosami, podszczypuj w talii, itp. Musisz wiedzieć, jak żartobliwie flirtować i jak korzystać z sarkastycznego tonu ponieważ jest to ważne w rozwoju wspaniałej osobowości, która spowoduje, że staniesz się atrakcyjna dla facetów. Jeśli potrafisz przyjąć uszczypliwość w miły sposób, a może i w odwecie potrafisz sama odgryźć się w zabawny sposób to będziesz na dobrej drodze oczarowania mężczyzn.

2

Ładnie pachnij.

Twój oddech i zapach mają absolutnie kluczowe znaczenie. Nieświeży oddech u dziewczyny jest prawdopodobnie jedną z największych rzeczy, które mogą całkowicie zrazić mężczyznę. Nieprzyjemny zapach ciała jest równie zły. Choć brzmi to banalnie, że radzę wam utrzymywać świeży oddech i mieć pod ręką perfumy, w rzeczywistości jest to bardzo ważny aspekt higieny, który trzeba mieć pod KONTROLĄ.

Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?
Jak odbić dziewczynę?
Jak poderwać starszego faceta?
strona 1 z 5następna >
 3.7/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ja - 2012-11-17
Osobiscie, nie przepadam jezeli kobieta jest zabawna. Jezeli chciala by wywolac we mnie zazdrosc to nie walczyl bym o nia. Jezeli kobieta z natury nie jest niedostepna to znaczy ze udaje niedostepna i lepiej trzymac sie od niej z daleka. wiekszosc podpunktow to karygodne uogolnienia - pomijajac oczywiscie sprawy dotyczace higieny osobistej. Czy mam problemy z samokontrola czy samoocena?
nawet jezeli to wcale nie uwazam bym przez to nie byl warty jakiejs kobiety. a jezeli jakas mysli ze to jest wyznacznikiem mojej wartosci to po prostu nie jest mnie warta. Nie jestem pewny siebie, nie jestem zrownowazony psychicznie, nie posiadam wygorowanego ego - stoje na rowni z innymi ludzmi. Nie przypominam mezczyzny w zadnym calu jestem zwyklym czlowiekiem ktoremu nawet nie zalezy na tym zeby byc meskim. po prostu mi to zwisa. Ten artykul to kompletne dno.
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny, której nigdy wcześniej nie znali, zaprosić ją na randkę i od...
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub