Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Fotografia Artystyczna > Jak zrobić namiot bezcieniowy?
Jak zrobić namiot bezcieniowy?

Jak zrobić namiot bezcieniowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na namiot bezcieniowy możesz zrobić go sobie sam i uzyskać takie same rezultaty. Ceny namiotów bezcieniowych są dość wygórowane, zwłaszcza, że składają się z materiału i kilku lampek. Dlatego, jeśli nie masz nadmiaru pieniędzy dowiedz się jak zrobić taki namiot z materiałów, które zapewne masz w domu.
1
Pudełko

Potrzebne materiały:

Pudełko.

Może być dowolnego rozmiaru, ale musisz mieć możliwość podświetlenia go. Najlepiej, żeby było jak najbardziej kwadratowe. Możesz znaleźć pudła w dowolnym miejscu zupełnie za darmo. Możesz znaleźć je na tyłach centrów handlowych, sklepów spożywczych, sklepów z internetowymi urządzeniami lub zasadniczo w każdym miejscu, które wykonuje lub sprzedaje pewne produkty. Im grubsze pudło tym lepiej!

2

Materiał.

On również może być dowolnego typu. My użyliśmy białej muślinowej tkaniny, który znaleźliśmy się w lokalnym sklepie sztuki i rzemiosła. Kup wystarczająco dużo materiału, aby pokryć całe pudełko. Można również użyć innych tkanin, takich jak biały nylon i biały polar. Jeśli jesteś bardzo oszczędny i masz trochę niepotrzebnych białych koszul, przetnij je na dwie połowy. Jeśli korzystasz z wielu koszul, upewnij się, że ich kolor jest taki sam ponieważ końcowy wynik może okazać się nie taki jaki byś chciał.

Jak połączyć kilka zdjęć w jedno?
Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?
Jak zrobić zdjęcie błyskawicy?
Jak wywoływać zdjęcia w domu?
strona 1 z 4następna >
 2.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

man7i - 2011-11-10
A po co wycinałeś otwory z 4 stron ? z 4 by wystarczyło bo na 4 okienko i tak idzie brystol
Jeżeli ramki dostępne w sklepach nie pasują do twoich zdjęć możesz odpowiednią ramkę zrobić własnoręcznie. Poniżej...
Jak zrobić ramkę na zdjęcia?
Jeżeli ramki dostępne w sklepach nie pasują do twoich...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub