Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Fotografia Artystyczna > Jak zrobić namiot bezcieniowy?

Jak zrobić namiot bezcieniowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na namiot bezcieniowy możesz zrobić go sobie sam i uzyskać takie same rezultaty. Ceny namiotów bezcieniowych są dość wygórowane, zwłaszcza, że składają się z materiału i kilku lampek. Dlatego, jeśli nie masz nadmiaru pieniędzy dowiedz się jak zrobić taki namiot z materiałów, które zapewne masz w domu.
1
Pudełko

Potrzebne materiały:

Pudełko.

Może być dowolnego rozmiaru, ale musisz mieć możliwość podświetlenia go. Najlepiej, żeby było jak najbardziej kwadratowe. Możesz znaleźć pudła w dowolnym miejscu zupełnie za darmo. Możesz znaleźć je na tyłach centrów handlowych, sklepów spożywczych, sklepów z internetowymi urządzeniami lub zasadniczo w każdym miejscu, które wykonuje lub sprzedaje pewne produkty. Im grubsze pudło tym lepiej!

2

Materiał.

On również może być dowolnego typu. My użyliśmy białej muślinowej tkaniny, który znaleźliśmy się w lokalnym sklepie sztuki i rzemiosła. Kup wystarczająco dużo materiału, aby pokryć całe pudełko. Można również użyć innych tkanin, takich jak biały nylon i biały polar. Jeśli jesteś bardzo oszczędny i masz trochę niepotrzebnych białych koszul, przetnij je na dwie połowy. Jeśli korzystasz z wielu koszul, upewnij się, że ich kolor jest taki sam ponieważ końcowy wynik może okazać się nie taki jaki byś chciał.

Jak pozować do zdjęć?
Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?
Jak robić zdjęcia nieba nocą?
Jak używać filtra polaryzacyjnego?
strona 1 z 4następna >
 2.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

man7i - 2011-11-10
A po co wycinałeś otwory z 4 stron ? z 4 by wystarczyło bo na 4 okienko i tak idzie brystol
Znaczną część naszego albumu zawsze zajmują zdjęcia ludzi. Nie podlega dyskusji, że wysokiej jakości zdjęcia portretowe...
Jak zrobić zdjęcie portretowe?
Znaczną część naszego albumu zawsze zajmują zdjęcia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub