Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Farbowanie włosów > Jak rozjaśnić włosy domowym sposobem?

Jak rozjaśnić włosy domowym sposobem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (27 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Wraz z pojawieniem się lata i mocnego słońca wiele z nas zaczyna tęsknić za złocistym blondem. Chciałybyśmy wtedy, aby nasze włosy były jaśniejsze. Wszak blond to doskonały kolor. Wielu osobom zmiana na taką barwę wychodzi na dobre. Nieodłącznie kojarzy się nam ona z latem. Jednak sposoby na rozjaśnienie bywają bardzo szkodliwe dla włosów. Wszystkie środki chemiczne, jak farba, czy nawet szamponetka niszczą strukturę włosa. Niekorzystnie działają też wszelkie rozjaśniacze. Eksperci są zgodni, że farbowanie włosów na ciemniejszy kolor, niż naturalny, jest generalnie lepsze dla zdrowia włosów. Wiele z nas chcąc rozjaśnić włosy sięga po wodę utlenioną, która jest znana ze swych właściwości rozjaśniających. Mniejsze zło? Otóż niekoniecznie. Woda utleniona działa właśnie jak chemiczne rozjaśniacze i również niszczy włosy. Tymczasem istnieje mnóstwo naturalnych sposobów na rozjaśnienie naszej czupryny. Nie są one szkodliwe, a niektóre wręcz stanowią doskonałą odżywkę. Dodatkowo w lacie słońce oferuje nam swoją pomoc.
szampon rumiankowy, rumianek, rabarbar, cytryna, woda, promienie słoneczne
 3.6/5 (27 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

giovana - 2014-10-27
Oj barany od pisania, lubicie się tylko powtarzać, nic tu odkrywczego
klaudia8120 - 2014-07-31
płukanka z cytryn jest bardzo dobra efekt gwarantowany
grazyna2 - 2013-05-06
Rumianek rozjaśnia włosy może nie za pierwszym , ale stosowany kilka razy daje refleksy, to działa naprawdę.
martakali2889 - 2013-05-06
Rumianek bardzo sprawdzony środek do rozjaśniania.
MalutkaToJa - 2013-03-28
Ja również stosowałam kiedyś wodę utlenioną do rozjaśniania i byłam nawet zadowolona z efektów.
milablondi - 2012-11-23
witajcie, jestem blondynką, ale i tak zawsze mi brakuje jaśniejszych refleksów na włosach, dlatego używam grubego grzebienia i wodę utlenioną, taką zwykłą z apteki. skrapiam nią sobie głowę i rozczesuję grzebieniem po włosach. stosuję tę sposób już od kilku lat. rozmawiałam o tym kiedyś z moim fryzjerem i powoedział że nie szkodzi to włosom, we wszystkich rozjaśniaczach albo farbach blond też jest woda utleniona i to o dużo większym stężeniu, niż taka zwykła z apteki. mnie efekt wody utlenionej wystarczy. serdecznie polecam.
Marzysz o jaśniejszej czuprynie, ale nie chcesz używać gotowych farb czy szamponów koloryzujących? Postaw na naturalne...
5 sposobów na naturalne rozjaśnienie włosów
Marzysz o jaśniejszej czuprynie, ale nie chcesz używać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub