Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Randki online > Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?
Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?

Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (9 ocen)
Oceń 
Bycie w związku jest o wiele ciekawsze od samotnie spędzanych wieczorów i braku osoby, do której można by się było przytulić. Nie myśl sobie, że miłość sama przyjdzie i zapuka do twoich drzwi. Więc zamiast siedzieć i czekać na wymarzonego księcia z bajki weź sprawy w swoje ręce. Mam dla ciebie kilka propozycji, które pomogą ci znaleźć chłopaka w trybie ekspresowym.
1
Chłopak w barze

Rozglądnij się wokół siebie

Jakie jest twoje typowe zachowanie, gdy spędzasz czas w swoich ulubionych miejscach? Rozglądasz się dookoła siebie i zapamiętujesz ludzi? Wiele razy słyszałam jak jakaś dziewczyna mówiła, że miłość miała pod nosem a tak długo jej nie dostrzegała. Moja koleżanka przypadkowo przy barze w klubie, do którego chodziła od lat poznała chłopaka a tylko dlatego, że trąciła łokciem piwo, które się na niego wylało. Nie wkurzył się, a nawet postawił jej następne. Powiedział, że często ją tu widuje i tak od słowa do słowa ich znajomość przerodziła się w gorącą miłość. Zwróć uwagę na mężczyzn, którzy pojawiają się wokół ciebie i zakoduj ich dokładnie, może któryś z nich jest idealnym kandydatem na partnera.

2
Facebook

Portale społecznościowe

Jak nie jesteś jeszcze zalogowana na Facebooku czy na NK koniecznie musisz to zmienić. Może w gronie twoich znajomych jest chłopak, który szczególnie przyciągnie twoją uwagę. Przeglądaj zdjęcia znajomych swoich znajomych a jak któryś mężczyzna ci się spodoba zwróć się z prośbą do znajomego, aby zorganizował spotkanie, na którym będziecie mogli się poznać. Jeżeli jesteś bardziej śmiałą osobą to wyślij mu zaproszenie do swojego profilu. To będzie dobra okazja, aby nawiązać jakiś kontakt. Kto wie jak nowa, Facebookowa znajomość potoczy się dalej.

Jak rozpoznać, że jest się zakochanym?
Jak poznać, że chłopak jest zakochany?
Jak rozpoznać zakochanie?
Jak być romantycznym mężczyzną?
Wskazówki
  • Rodzimy się, dorastamy, dojrzejemy, łączymy w pary, zakładamy rodzinę taka jest kolej naszego życia i tak naprawdę każdy do tego dąży. Oczywiście zdarzają się osoby, które wolą być całe życie singlami, ale jest ich naprawdę niedużo. Czasem trzeba pomóc szczęściu. Myślę, że przedstawione przeze mnie porady mogą pomóc w znalezieniu chłopaka a może i nawet prawdziwej miłości. Najważniejsze, aby nie siedzieć z założonymi rękoma.
strona 1 z 4następna >
 3.7/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak pokonać zazdrość?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub