Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Rozwój Osobisty > Jak walczyć ze swoimi słabościami?
Jak walczyć ze swoimi słabościami?

Jak walczyć ze swoimi słabościami?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (6 ocen)
Oceń 
Każdy człowiek posiada wady, swoje małe słabości. Pokonanie ich zależy od siły charakteru, samozaparcia oraz skali słabości, która nas dręczy. Jeśli nie potrafisz uporać się ze swoimi słabościami, ten artykuł jest dla Ciebie!
1
Każdy posiada w sobie wewnętrzną siłę, ale tylko nieliczni wiedzą o jej istnieniu. Zazwyczaj ta wewnętrzna siła daje o sobie znać tylko w sytuacjach kryzysowych, kiedy człowiek jest „przyparty do muru” i musi walczyć o to, aby przetrwać. Warto odkryć w sobie tą siłę, ponieważ ona pomoże nam pokonywać codzienne słabostki oraz będzie niwelować nasze wady.
2
Pierwszą dobrą metodą, aby wzmocnić naszą wolę jest stawianie sobie stopniowych celów, np. jeżeli ktoś nie potrafi wyobrazić sobie dnia bez czegoś słodkiego do zjedzenia, powinien wyznaczyć sobie cel, aby przez jeden dzień nie jeść słodyczy. Pokusy są nieuniknione, ale w ten sposób ćwiczymy nasz charakter i wzmacniamy naszą wewnętrzną siłę. Po udanej próbie warto podnosić sobie poprzeczkę i w tym przypadku dokładać kolejne dni bez słodyczy. Każdy przypadek jest indywidualny, lecz w żadnym wypadku cel nie powinien przerastać możliwości, bo wtedy można szybko się zniechęcić i zaniechać pracy nad sobą.
Jak zmienić się na lepsze?
Śmieszny test na inteligencję
Jak być zabawnym?
Jak ćwiczyć silną wolę?
strona 1 z 2następna >
 4.2/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak być charyzmatycznym?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub